Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-23 05h32
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen ,
Ach het zonnetje is er door gekomen , precies al echt lente weertje wat eigenlijk te vroeg is .
@Josette hier ook vandaag alles wassen en de soep die is al gemaakt staat af te koelen voor de diepvriezer.
En ga eens wandelen , en voor de rest dan strijken en nog andere kleine dingen .
voor de rest van de dag zie ik wel wat op mijn pad af komt .
Groetjes voor iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Vandaag idd drie koningen. Hier echter geen zangertjes gezien of gehoord .. In de beginjaren dat ik hier woonde wel, maar in de nabije omgeving zijn hier geen jonge kinderen meer ... Plus een heel drukke straat ...
Ik veronderstel dat ze in de wijken meer succes gehad hebben 😉
@Cdt24801 Bij ons ook geen kat 🐈⬛ te bespeuren niets gezien en gehoord denk 🤔 eerder dat het komt door het zeer slechte weer de jeugd gaat niet meer door de regen . Niemand gezien en ben nochtans te voet op de baan boodschappen gedaan. Was kleddernat.
Ook niet in de wijken want ben er langs geweest .Het is niet de jeugd van vroeger meer . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt