Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-23 05h32
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661
@Tinneke2 huur jij privé of van een immo kantoor?
Ik ging voor hun deur zitten dat weet ik zeker!
Dit is mensonwaardig, voor ..... daar doen ze wel van alles voor.
Ik denk dat ik nu bozer ben dan jij.
Sorry.
@Josette @patrick2 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette uw vriendin zal het ook heel moeilijk krijgen de komende dagen en dat blijft wel een tijdje hangen .
Ben benieuwd ze gaan me vandaag contacteren wanneer ze gaan komen voor de verwarming. Heb ze kunnen bereiken , nu gaan ze kijken 👀 of de stukken er al zijn en mij dan in hun planning zetten .
Eerst zien dan geloven heb me een klein beetje onder druk gezet .
Vandaag ga ik beginnen aan mijn draperieën te maken voor de slaapkamer.
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 , @patrick2 , alle binnenkomers en meelezers een goedemorgen.
Inderdaad echt kl ............... weer.
Mijn vriendin heeft haar hondje dinsdag ook moeten laten inslapen,
zeer moeilijk is ook logisch hé was een deel van het gezin.
Iedereen een fijne vrijdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers,
Goedenavond ,
Net thuis 🏠 van thuis wat een hondenweer was me dat , weer eens het is wel niet koud .
Ben toch tussen de buien door met mijn lieve schat Noa de woef 🐕 gaan wandelen , wat was zij blij om mij weer te zien . Mis haar dan ook heel erg , en mijn woefke ook nog altijd .
Weet ook wel dat mensen begrip kunnen hebben voor het zien van mijn tranen maar sommige kijken 👀 maar raar op . Vandaag vroeg iemand hoe gaat het met je hondje . Kon gewoon niet antwoorden , mijn verdriet is er nog altijd . Hoe mensen hard kunnen zijn is onvoorstelbaar wat ze u antwoorden. Amai zeg .
Het moet slijten dat weet ik . Ben nu eenmaal een gevoeld mens . Zowel voor mensen als voor dieren .
Nog een fijne avond en nacht en hopelijk wat minder winderig dan de vorige nacht al vrees ik er een beetje voor .
groetjes en wie de baan op moet kom veilig weer thuis 🏠. tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt