annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-23 05h32

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

                 

                          Januari.jpg

              

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 , @patrick2 , alle binnenkomers en meelezers een goedemorgen.

Ik ben een sneeuwliefhebber, heerlijk. We kijken goed vooruit en zorgen dat alles in huis is.

En dan in de vroege morgen een wandeling heerlijk krakende sneeuw onder je voeten.

@Tinneke2 betalen zij je vuurtjes verbruik?

@Cdt24801 klopt alle auto's van die dure merken die achter trekken 

zijn géén auto's om op sneeuw of ijs te rijden. 

Fijne vrijdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, Hier ook lichte sneeuw ❄️ gevallen en goed gevroren . 
@Josette  heb wel ondertussen een vuurtje hoor . En in de slaapkamer deed ik al nooit verwarming aan daar slaap ik met het raam open . Ben dat al jaren gewoon . 
En zaterdag komt er iemand anders kijken 👀 iemand  die de familie , kent en kan zich vrij maken .  

Patje hopelijk was het redelijk te doen vannacht op de baan en bij terug naar huis rijden . Niet al te glad? Zit nu aan de koffie ️ en straks bezoekje bij mijn zus . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 ja er lag niks hier bij ons toen ik naar huis ging dus gelukkig maar. heb niks met de winter en zeker niet met sneeuw op de weg. 

Voor nu net wakker en nu aan de koffie en ff wakker worden. 

Deze nacht de laatste dan is het weekend. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik alen een fijne avond verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ik denk dat niemand van ons fan is van sneeuw op de weg, maar ik begrijp dat jij in het bijzonder getroffen bent: BMW's (behoudens die kleinere modellen met voorwieltractie) zijn niet echt handig om in de sneeuw te rijden, dat is de ervaring die ik reeds heel lang heb, zowel hier als (vooral)  in Duitsland.

Niet ikzelf, nooit een BMW gehad, maar wel heel veel vrienden en kennissen met BMW. En die waren niet te beroerd om dat toe te geven ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Net thuis en mijn auto was al bevroren en al glad op de baan . Ben ook geen fanaat van sneeuw zeker niet op de baan . Maar voor de kinderen zou het wel eens leuk 🥰 zijn zeker in weekend om nog eens een sneeuwman te maken . Want dat is heel lang geleden . Moeten ze al ver rijden meestal naar de Ardennen daar ligt al veel meer sneeuw ️blijkbaar.

Morgen hoor ik of ik weer moet opgaan want mijn vake had vandaag wat problemen . De ouderdom is er wel , we 🤞 vingers dat zal meevallen . Morgen komt de dokter eens langs heb het uitdrukkelijk gevraagd. Mijn valies staat al klaar terug . 
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 
fijne avond en werk ze 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen