annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-23 05h32

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

                 

                          Januari.jpg

              

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Hier geeft het gesneeuwd vanmorgen wat gaan de kinderen blij zijn kunnen eindelijk een sneeuwman ️ maken . De strooiwagens hadden dat niet verwacht want ze hebben bij ons niet uitgereden . De  grote baan ligt er vol van . Mij. Wagen kan goed in de ❄️ rijden heb zelfs een speciale knop voor  slippen . 
@Josette Neen nog niet veel gebruikt vermits ik nog juist opwarm als ik thuis kom even . Vandaag komt hij in plaats van zaterdag.  Dus dat zal ik al hebben de rest nog wachten . 
vandaag bel ik ze terug . Mijn boodschappen zijn al gedaan op enkele kleine heden na . 
De tuin ligt er prachtig uit met de sneeuw ❄️ 

Ga  mijn sneeuw boots  aan doen en gaan wandelen koffietje is al binnen . 
Nog wachten ook hoe het met mijn vake gesteld is . 
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 ben benieuwd.

Hier valt het met hele dikke vlokken uit de hemel,

ik ben er echt van aan het genieten, zo mooi.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Hier 👈 ondertussen al het meeste ontdooit . Pff . En voorzichtig rijden doen ze hier ook al niet . Bij mij nu lekker warm voorlopig gerepareerd. Fijn weekend gewenst groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Net wakker en nu ff koffie en wakker worden en seffens naar de buren om onze reis te boeken. 

@Josette hier is nu ook wit ja en het sneeuwt nog. Blij dat ik niet moet gaan werken vandaag want dan zie ik er heel erg tegen op. 

@Anonymous voor jou ook een heel fijn weekend ! 

Voor de rest weinig te vermelden enkel dat mijn weekend begonnen is. 

Voor iedereen een fijne dag verder en hou het veilig op de baan wie nog naar huis moet of moet gaan werken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Hier ook, maar vind het niet zo tof ... Zou de baan op moeten voor boodschappen ... ☹️

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen