annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-23 05h32

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

                 

                          Januari.jpg

              

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Ik moet alle dagen de deur uit ... Het lot van de gepensioneerde die niets te doen heeft  ... (denkt iedereen)😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 @Anonymous 

hier is nog veel gevallen zijn even buiten geweest zalig! 

Mijn weertje moet echt immigreren!

Stefaan, niet goed voorbereid geweest dan moest je niet de deur uit! 😋

20-01-2023 (3).jpg

20-01-2023 (7).jpg

Mooie sporen hé.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Amai zo mooi 🥹 hebt hij geluk 🍀 en zo mooi de foto’s. Kan er geen meer trekken alles is al gesmolten . Echt prachtig , bleef maar kijken 👀 naar de eerste foto ‘s😍. Jammer dat zo niet blijft .  Hier is het aan het regenen ️, en stelsel weer vriezen 🥶. Zijn wel twee verschillende sporen tof gedaan . Heb mijn kast met teken gerief eens geordend en kreeg weer de kriebels om te tekenen ✍️. Dan gaat te tijd vlug voorbij, voor ik het wist was het al donker aan worden . Fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Fijn weekend gewenst iedereen ! 

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @patrick2 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Voor jou ook een heel fijn weekend gewenst 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen