Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-23 05h32
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661
Amaj Tinneke, dat is een verhaal om een film van te maken ... Ge moogt kiezen, een komedie of een tragedie ... 't Is maar hoe ge het bekijkt hé ...
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen ,
vandaag komen ze op controle voor Een EPC ( Energie Prestatie Certificaat ) ben eens benieuwd 🤨 ga mij niet laten doen en goed mijn gedacht zeggen . Voor de rest wassen en plassen en daarna nog kleine poetsen de vloeren . Ala dan niet meer tegens ☔️ , nog eens wandelen alleen .
fijne weekend iedereen en maak er iets leuk van 🧸Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Ben al opgestaan en dan straks nog ff slapen om deze nacht weer er tegen te gaan op het werk.
Gisteren toch nog met zijn allen de stad in geweest de buren zijn dan mee gegaan zelfs de kleine is mee geweest. Hebben wafeltjes gekocht van de KSA ter ondersteuning voor hun zomerkamp.
Daarna wat gaan drinken iets kleins eten en dan in de avond naar de McDonalds is leuk voor de kleine en de andere hadden ook goesting er in dus ja.
Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Ben al een tijdje wakker dus de koffie heb ik al ff op en inmiddels ben ik wel wakker.
Gisteren alles in orde gemaakt voor de reis dus nu laat maar komen alles is geregeld en besproken dus nu enkel nog maar vertrekken.
Voor vandaag geen idee wat gaan doen denk ff met de buurvrouw de stad in de kleine is toch naar KSA. Maar goed het is nog vroeg dus we zullen zien.
Voor de rest aan allen een fijne dag vandaag.