annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-24 05h00

Antwoorden: 146 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

Jan.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder

in een propere babbelhoek die vind je hier.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

146 ANTWOORDEN 146
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  heel veel succes kom net terug uit mijn bed.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette  Ben net thuis 🏠 en alles is goed verlopen . Slaapt nog wel mijn hand 9draadjes en mag niets doen helemaal niets . Morgen moet ik het verband zelf verversen kreeg geen papier voor een verpleegster .👩‍⚕️ Nochtans duidelijk vermeld dat ik alleen woon . Pas binnen 14 dagen mogen de draadjes er uit . 
Nog veel beterschap ❤️‍🩹 voor jou ook . Ga nu wat rusten . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

@Tinneke2 blij dat de operatie goed verlopen is en nu rustig aan doen en goed laten rusten en genezen. Wel is het niet normaal dat ze je niemand sturen voor verzorging waar gaat het weer heen.

@Josette hopelijk ben je ook weer iets beterder of helemaal beter is nog het beste. Verzorg je ook maar goed zoals @Tinneke2 ook moet doen.

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Cdt24801  bedankt 🙏 zal me zeker goed verzorgen en heb het goed gevoelt de koude vanmorgen vroeg maar goed , vanaf morgen verband er af en verzorgen en al oefeningen doen heb een mailtje gekregen wat ik allemaal moet doen. En @Josette  ook jammer genoeg heb ik net een telefoontje gekregen dat mijn allerliefste tante nonnetje overleden is en Zaterdag ga ik naar de begrafenis 🪦 en de tafel om waardig afscheid van haar te nemen . Heb nu heel veel verdriet 😢. Maar ik weet nu ook dat het voor haar beter is en ze is verlost van de pijn . 
Ga nu verder rustig zijn , dat ik straks goed kan slapen 💤 want het was een heftige dag . En begin nu toch wat pijn te voelen Fijne avond nog allen en hou jullie warm . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  blij te lezen dat je thuis bent.

dan ook maar niets doen hé.

Bedankt.

Leden met de meeste pluimen