Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-24 05h00
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder
in een propere babbelhoek die vind je hier.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@En alle andere medelezers ,
@Josette niet echt veel geslapen 🛌 veel wakker gelegen .
Goed dat je je beter voelt , zou ook mijn lakens moeten verversen , nog geen kat 🐈 gezien . Maar goed moet mijn plan trekken .
Mijn hand 🖐️ al verzorgd heb er een tijdje over gedaan en de huisarts gebeld want begon een beetje te bloeden 🩸. Maar komt door dat er een paar korstjes al los kwamen , moet mij niet ongerust maken .
verder hou ik mij rustig .
@patrick2 je weekend kan beginnen maak er een leuke dag van .
Voor ieder van jullie een fijne dag .tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 dan maar rusten overdag hé.
En eens heel diep nadenken bij al de anderen waarvoor jij altijd kruipt
om te helpen ook al zie je scheel van de pijn!
Geef ze lik op stuk en denk aan jezelf.
Zo ben ik er jaren geleden ook achter gekomen, ik hoef niemand
merci te zeggen en ben er nog blij om ook!
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 en een beetje kunnen slapen?
Zo koortsvrij opgestaan nu proberen houden zo.
Het bed is aan het luchten alles virussen dood hoop ik, de lakens in de machine.
Fijne vrijdag.
@Josette @Mag er geen ijs 🧊 op leggen moet droog blijven want er zit een 💦 bestendig klever op en anders komt dat los en zijn nogal prijzig.
Moet er de moet in houden de overlijdens brief al gekregen . Hield heel veel van haar we kenden elkaar van mijn 3 jaar . We hebben heel veel voor elkaar betekend en veel aan elkaar gehad . Zal Zaterdag zwaar worden .
Herstel ook goed en rust maar goed
@patrick2 werk ze nog vandaag en hou je ook goed 👍 met deze barre kou .
@Cdt24801 hier is het al wat beter de zon 🌞 schijnt en wat minder koud 🥶 4 graden . Ga een wandeling maken.
fijne dag 👋 iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt