Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-24 05h00
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder
in een propere babbelhoek die vind je hier.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Hier géén vlokje bijgevallen. Douglas moet naar de NKO arts.
Doe voorzichtig op de baan.
Fijne woensdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere medelezers
Goedemorgen ,
Hier bij ons geen sneeuw ⛄️ gevallen enkel goed gevroren , zo zo hè maar het verschilt van streek tot streek .
Het geeft te hard gevroren dat zo later de zonnepanelen gaan plaatsen . Wanneer weet ik nog niet .
Fiber moet ook nog binnen alles komen installeren dus alles blijft liggen in de eetkamer. Wat een gedoe . Kan bijna nergens door . Maar het is nu zo . Geduldig afwachten.
tot het weer beter wordt…..?
fijne Dinsdag iedereen.tinneke2wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 Ik begrijp je maar al te goed ik rijd er ook niet graag door . Tegenmorgen vroeg zou er wel wat meer sneeuw ⛄️ vallen 🪤. Ze gaan extra strooien en hopelijk 🤞 ik duim voor jou dat de baan goed rijdbaar is . Ga zeker een kaarsje 🕯️ branden 🔥 voor jou ( al baat het niet het schaad niet he ) Maar ik geloof er in om veilig op je werk en thuis 🏠 te komen.
werk ze vannacht nog . En ik weet wel dat je voorzichtig bent. Ook voor alle andere die heel vroeg naar hun werk moeten . By safe . Allerbeste groetjes ⛄️en een virtuele vlammetje🔥 om jullie warm te houden .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Hier waren gisteren de looppaadjes zuiver maar er is weer een
laagje gevallen.
Wel vredig en rustig als je nu naar buiten kijkt.
Doe voorzichtig.
Fijne dinsdag.