annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-24 05h00

Antwoorden: 146 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

                                     

                                  Jan.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder

in een propere babbelhoek die vind je hier.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

146 ANTWOORDEN 146
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  ik hoop dat ze er intussen geweest is!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier vollenbak aan het sneeuwen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Ze is geweest en was vlug terug weg maar komt morgen terug . En hier 👈 is het ook volle bak 🗃️ aan het sneeuwen 🌨️ het houd niet op. Meer dan 5 cm sneeuw ❄️ ligt er al . Bach kan er niet eens door . Er kwam iemand bellen dat ik mij. Sneeuw moest van de stoep opruimen 🧹. Toen ze zag dat ik niet kon zong ze een toontje lager . En zolang dat er sneeuw uit de lucht 🌌 valt geeft het geen enkele zin , heb ik haar duidelijk gemaakt. 
waar mensen zich allemaal mee bemoeien. Fijne sneeuwpret . Blijf binnen . En mijn plan trekken . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2  en ook alle andere lezers hier

Een uittreksel uit een artikel in HLN van vandaag:

Meteen naar buiten rennen bij de eerste neerdwarrelende vlokken is niet nodig, want op de meeste plaatsen krijg je ‘een redelijke termijn’ om de sneeuw te ruimen. Als je zelf door ouderdom of medische redenen niet in staat bent om de stoep ijs- en sneeuwvrij te maken, kan je vaak een beroep doen op buren of de gemeentediensten.

Doe je niets riskeer je een GAS boete.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801  Ik heb het al gelezen . Maar van de buren moet ik niet veel verwachten. Ik ga morgen bellen naar de gemeente om te vragen dat ze het komen ruimen en strooien . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Hier is het ook goed aan het sneeuwen en er is veel gevallen heb al gezien. Enkel dat ik straks de weg op moet om te gaan werken daar heb ik wel schrik voor bah. Maar ja typisch ons bedrijf dat je moet gaan werken. 

Maar goed voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen