annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-24 05h00

Antwoorden: 146 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

Jan.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder

in een propere babbelhoek die vind je hier.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

146 ANTWOORDEN 146
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

Hier géén vlokje bijgevallen. Douglas moet naar de NKO arts.

Doe voorzichtig op de baan.

Fijne woensdag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere medelezers 

Goedemorgen ,

Hier bij ons geen sneeuw ️ gevallen enkel goed gevroren , zo zo hè maar het verschilt  van streek tot streek .

Het geeft te hard gevroren dat zo later de zonnepanelen gaan plaatsen . Wanneer weet  ik nog niet .

Fiber moet ook nog binnen alles komen installeren dus alles blijft liggen in de eetkamer. Wat een gedoe . Kan bijna nergens door . Maar het is nu zo . Geduldig afwachten. 
tot het weer beter wordt…..?

fijne Dinsdag iedereen.tinneke2wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Hier heeft het wel gesneeuwd maar gelukkig niet te veel want ik rij daar niet graag door heb daar schrik van. Maar al bij al viel het gelukkig mee. 

Voor nu zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Ik begrijp je maar al te goed ik rijd er ook niet graag door . Tegenmorgen vroeg zou er wel wat meer sneeuw ️ vallen 🪤. Ze gaan extra strooien en hopelijk 🤞 ik duim voor jou dat de baan goed rijdbaar is . Ga zeker een kaarsje 🕯️ branden 🔥 voor jou ( al baat het niet het schaad niet he ) Maar ik geloof er in om veilig op je werk en thuis 🏠 te komen. 
werk ze vannacht nog . En ik weet wel dat je voorzichtig bent. Ook voor alle andere die heel vroeg naar hun werk moeten . By safe . Allerbeste groetjes ️en een virtuele vlammetje🔥 om jullie warm te houden . 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

Hier waren gisteren de looppaadjes zuiver maar er is weer een

laagje gevallen.

Wel vredig en rustig als je nu naar buiten kijkt.

Doe voorzichtig.

Fijne dinsdag.

Leden met de meeste pluimen