Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-24 05h00
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder
in een propere babbelhoek die vind je hier.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940
@bigMODDER @Cdt24801 Hier overstromingen in onze regio en niet een beetje 🤏 alles loopt onder water 💦 de straten dan maar botten aan doen en te voet 🦶 gaan hopelijk 🤞 kan ik volgende week deftig naar het ziekenhuis toe gaan. Want zie me niet met laarzen toe komen op de operatiezaal .
Daar staat het water 💦 in de straten waar ik door moet hoog .
En al jaren hebben ze daar weet van
huizen 🏠 en zelfs een boerderij ondergelopen en de honden hebben ze met veel hulp gelukkig kunnen verplaatsen naar hun nieuw verblijf . De dieren hebben het gered ben blij voor hun .
Dak al de bladeren 🍁 verwijderd want het spoelde ook al over . En nu doe ik niets meer want was zuipend nat .
Fijne gezellige namiddag nog .
groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ik zou zeggen: goed gewerkt, @Tinneke2
En ja, wanneer de politiek niets doet om de omgeving aan te passen daar waar nodig (omdat ze belangrijkere dingen te doen hebben uiteraard ...) dan is de gewone burger de dupe ...
Zo is het altijd al geweest en het zal ook zo blijven ... Niets nieuws onder de zon hoor ....
Ben ik een pessimist? Neen hoor, ik ben een realist ...
@Cdt24801 De politiekers zijn voor mij dikke geldwolven , en zeveraars . Daarmee is alles gezegd. Heb genoeg van de politiek. Daar mee is voor mij ook alles gezegd . En inderdaad ze zullen nooit veranderen. Ze zullen hun gaan haasten .sturen liever hun nieuwjaarsbrieven en liggen liever te sms op hun iPhone 📱 enz …. Er komt niets van in huis bij hun ….
fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@bigMODDER echt verschrikkelijk geef mij maar echt winter.
@Josette Ja maar zonder de sneeuw dan 🙂