Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-24 05h00
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder
in een propere babbelhoek die vind je hier.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940
@patrick2 Ach zo fijn dat je heelhuids terug thuis bent gekomen. Fijne dag verder . Ik ga nu wat rusten. Heb een klein beetje 🤏 met een hand wat opgeruimd . Niet erg veel .want ben moeten stoppen omdat ik hoofdpijn 🤕 heb . Groetjes 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@patrick2 is géén schande dat je er bang van bent hoor!
Ik heb vroeger honderden km gereden op sneeuw. Maar nu ook een beetje banger geworden.
We denken teveel na.
@Tinneke2 hopelijk heerlijk fris gewassen en de pijn hoe is het daarmee?
Fijne vrijdag allemaal.
@Josette @De paadjes hebben ze niet gestrooid heb vanmorgen met een hand zelf een beetje de sneeuw weg gedaan. En zout 🧂 had ik te weinig 🤏. De verpleegster 👩⚕️ komt me nu wassen . 🧽 ben opgelucht geeft me daarnet gebeld want ze moet naar een congres . Ben echt blij . 😀. Bij ons zijn de buren echt met zichzelf bezig maar dat onthou ik nu , ik doe ook niets meer voor hun . Heb duidelijk mijn les geleerd 🧐.
@patrick2 in de hoop dat je veilig thuis 🏠 geraakt nog veel genot met je dochters .Hier rijden ze stapvoets voorbij te weinig gestrooid . Bijna de week om . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 leg een dikke knoop in je oren, ieder voor zich!!!!!!
Amai terug van de hoorapparaten winkel niet te doen zoveel geld! 😡
Ze gooien aan de andere kant zoveel geld weg die dikkoppen!
@Josette Je moet het mij niet zeggen weet er alles van van de hoorapparaten en heb er twee .
ik weet het ben het al gewoon en doe niets meer voor de buren . Gedaan is gedaan Ben echt boos 😡 nu . Ga nu rusten want heb zeer slecht geslapen vannacht tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt