Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-24 05h00
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder
in een propere babbelhoek die vind je hier.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940
@Tinneke2 @Cdt24801 @Josette en alle andere een goedemiddag.
Heb gisteren niet gereden wilde thuis werken maar het werkte niet. Dan heb ik mijn collega gevraagd om mee te rijden die woont hier paar deuren verder. Ik geraakte met de auto de garage niet uit en straks nog eens zien anders werk ik thuis ( heb het opgelost door IT ).
Voor nu de laatste nacht en dan weekend. Voor de rest iedereen een fijne dag verder.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Hier aan de voorkant van de straat doen ze nooit iets, zo
lamzakken! Daar moesten ze veel strenger op zijn.
Onze paadjes zijn heel de dag open en gestrooid tot aan de straat.
Hier is er niets meer bijgevallen!
@patrick2 als je op je gemak rijd kan er niets gebeuren hoor. Succes.
Fijne donderdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere medelezers
Goedemorgen ,
@Josette Hier geen sneeuw ❄️ gevallen , enkel goed gevroren .
Eindelijk komt er vandaag een verpleegkundige 👩⚕️ mij helpen om mij te wassen en mijn lange haren eens goed te vlechten . Ben echt blij en voor de wondzorg . Later zal ze ook de draadjes verwijderen.
Veel succes bij de KNO voor Douglas en dat het goed nieuws 🗞️ mag zijn . Voor alle andere wees voorzichtig ⚠️ tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Hoop dat ze komt want nog altijd niemand gezien ze had er al moeten zijn . Maar wacht 🫡 geduldig af . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt