Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-24 05h00
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder
in een propere babbelhoek die vind je hier.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Voor @Tinneke2 innige deelneming.
Hopelijk kan je iets nemen tegen de pijn? Of ijs leggen kan ook helpen.
Ik duikel nog even terug.
@patrick2 Dankt u Patje en @Josette ook natuurlijk . Heb er een ijscompres opgelegd deed wel deugd en veel minder pijn . Juist voel ik nog enkel de draadjes 🧵 trekken maar dat is volkomen normaal. Boodschappen gedaan met mijn boodschappen karretje . Alles met één hand ging traag maar gelukt een mens trekt zijn plan . Nu wel bekaf . En rusten .
fijne avond en voor wie nog uit werken gaat werk ze .Ga mijn kaarsje 🔥 voor mijn tante nonnetje . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Hoi iedereen,
Aan alle zieken en gekwetsten: veel beterschap gewenst hé 😉
Aan iedereen: geniet van de -7 graden buiten, er zijn nu geen muggen of andere lastige insecten die ons komen ambeteren. Elk nadeel heb ze voordeel 😈
Heb vandaag de boodschappen met de tuut gedaan. Moest redelijk wat hebben dus het koffertje van de Wallaroo was te klein 😇 Elk nadeel heb ze voordeel hé 😁
Et encore ... Les excuses sont faites pour s'en servir 😅