Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-24 05h00
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder
in een propere babbelhoek die vind je hier.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Josette @Tinneke2 het gesprek is goed verlopen maar was wel verzet nog naar gisteren avond. Daar was ik al wel blij om want dan moest ik deze ochtend niet langer blijven.
Voor nu de laatste nacht voor deze week en dan dan is het weekend.
Voor de rest zeg ik aan allen een fijne dag verder.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 hopelijk valt het je allemaal mee.
@patrick2 succes met je gesprek.
Fijne donderdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere medelezers
Goedemorgen ,
@Josette en @patrick2 yea eindelijk ze komen me halen mag tot Zondag blijven en ze gaan lekker koken voor mij . Ik moet niets doen . Helemaal niets . Ga wel genieten van de boerenbuiten en gaan wandelen en relaxen 😎. Eerst komt de huisarts deze middag mijn draadjes uitdoen. Ben ik daar ook van verlost . Maar ik moet mij nog rustig houden .
Het was een woelige nacht van de wind 💨 dus ook weinig 🤏 geslapen de elektrische bak ging heen en weer en wat een lawaaierige bedoening.
fijne dag iedereen groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Het is woensdag dus voor mij bijna weekend. Morgen nog een gesprek om 7 uur uur , de evaluatie op het werk , dus zal Wael weer later naar huis gaan. Maar goed dan is het bijna weekend voor mij.
@Tinneke2 heel en dan geniet er maar van laat je maar verwennen. Goed dat de hechting eruit mag dus nu nog goed rustig houden. Hopelijk geen complicaties of andere dingen.
@Josette ja idd de tijd gaat snel deze maand is zelfs al weer bijna gedaan.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.