Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-24 05h00
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder
in een propere babbelhoek die vind je hier.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940
@Tinneke2 verdomme wat lees ik nu?
Wanneer ga je het leren? Straks breek je een heup en blijf je kreupel!
Het is zoals @patrick2 al schreef.
Wij zijn ooit midden in de nacht naar Breda gereden,
ik was ook maar een halve maar we gingen!
Begin nu eens voor jezelf op te komen, @Tinneke2 het is niet meer veel voor de tijd.
Het is zeer spijtig dit te moeten lezen.
Fijne avond.
@Josette en heb deze namiddag een wandeling gemaakt de sneeuw was weg en geeft me goed gedaan . Fijne avond en alle andere ook .tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
En dan van nu rust je gewoon tot je hand beter is. En laat een ander maar bellen of doen je hebt gewoon geen tijd voor ze eerst je eigen herstelling. Dat is veel belangrijker dan iemand die zijn zolder wil opruimen of boodschappen nodig heeft.
En als je behoefte hebt buiten te gaan dan loop je een blokje rond de straat en dan erna terug binnen in de zetel. En goed uitslapen echt tot rust komen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En allen die binnen komen
Goedemorgen,
Wat een weer , met felle rukwinden deze nacht en nog bezig en veel regen ☔️. De sneeuw ❄️ is allemaal gesmolten . Wel jammer want het waren mooie taferelen . Er zijn hier 👈 wel veel ongevallen gebeurd . Maar dat is een beetje 🤏 overal in het land .
Hoop alleen dat de mensen weer geen overstromingen krijgen. Want ze hebben genoeg schade geleden .
@patrick2 Gisteren thuis 🏠 gebleven te gevaarlijk op de baan . Ben gevallen , uitgegleden op sneeuw ⛄️ heel vroeg in de morgen tijdens de wandeling , had frisse lucht nodig . op mijn hand 🖐️ en wat pijn 😣. Heb er ijs 🧊 opgelegd . En nu afwachten wat de huisarts zegt . Komt binnen twee dagen .
Gelukkig zijn de draadjes niet los gekomen .
Fijne werkdag en zoals altijd by safe .
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Tinneke2 ai ai ai .....hopelijk is er niks ernstigs aan of andere blijvend letsel ? Waarom ben je dan ook naar buiten gegaan ? Had ff in de tuin gezeten of gelopen maar nu heb je het weer geforceerd.
Ik ben al opgestaan er moet een technieker komen voor een herstelling. Heb dus niet veel geslapen maar goed zal het weekend nog langer uitslapen.
Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag verder.