Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-21 06h04
Antwoorden: 217 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-augustus/m-p/104153#M12889
@patrick2 Kan u maar deugd gedaan hebben .Is een teken dat je het nodig had .
Bij mij duurt het altijd lang voor ik in slaap 💤 val en dan wordt ik nog vaak 2a drie keer wakker pff .
Nu probeer ik er een vaste tijd op te zetten . Dat ik een ritme kreeg om te gaan slapen schijnt dat dit zou werken om beter te slapen . We zullen zien .
fijne dag 👋
Ga een napje doen 😴
@Tinneke2 dat napje is vergif hoor!
Zeker op dit uur.
Op dezelfde tijd uit bed en erin is de oplossing doe ik al jaren.
Bezoek buiten corona zet ik altijd buiten hahahaha.
@Josette kon mijn ogen niet meer open houden maar heb niet zo lang geslapen een klein held uurtje kreeg telefoon en dus vlug wakker .
nog geen resultaat .
Al hoewel ben ik zeer voorzichtig draag handschoenen 🧤 en mondmasker bij buiten gaan . Gedurig . Zou niet weten mocht ik besmet zijn waar ik het zou opgelopen hebben .
En was heel veel mijn handen en ontsmet ze gedurig , mijn huis met ontsmettingsmiddel Detol .
Zal wel horen 👂 morgen met de uitslag van de rest . Afwachten
Onweer losgebarsten en hevige regen en bliksem ⚡️ weer eens pff .
Hoe gaat het ondertussen met Jou en Douglas??
fijne avond tot weder horen slaap wel tot morgen anders .👋
doei
tinneke2
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 en
alle medelezers goede morgen,
blij te horen dat het beter gaat met de zona . En dat Douglas een goede nacht had .
Gisteren terug bij de vorige arts terug gegaan want bij de andere mocht ik maar eenmaal gaan . Blijkbaar een serieuze maag-darmontsteking. En een stemt moeten afleggen voor te zien of ik toch al niet besmet ben . Ook een bloedafname 🩸. Deze keer zijn werk gedaan en toch goed naar mij geluisterd . Vrijdag weet ik mijn resultaten.
@Josette maak je geen zorgen denk aan Douglas . En uw gezondheid veel belangrijker worden jullie maar weer gezond meid denk 🤔 aan jou .
Zelfs een 🕯 gebrand dat alles goed mag komen .
hou je sterk
en rust goed allebei
vele groetjes
tinneke2