Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-22 06h13
Antwoorden: 153 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in een zuiver babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/td-p/127687
Tot daar!
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Josette ja idd hebben eens gezien volgend weekend spreken ze over 36 graden , en wij hebben een BBQ dat gaat echt zweten worden. Ja zelfs dat is voor mij te warm hoor als het gelijk nu is 25 tot 30 is het wel oke.
@Tinneke2 soms kom je wel eens iemand tegen. En anders zullen wij eens mee gaan zeker wij lusten ook wel een borreltje op een terras 😁
Voor de rest niet veel te vermelden dus ik zeg allemaal een fijne dag vandaag.
@patrick2 🤣🤣🤣wil altijd wel eens trakteren hoor en ben al veel te oud ze willen allemaal een jong iemand tegenwoordig. Maar maak er mij niet druk over zulke .
Vandaag is mijn moeke thuis 🏠 gekomen maar ben er nog niet bij geweest al teveel volk en ik ga morgen .
Heb heel de dag in de tuin gewerkt . Ja kan niet stil zitten en al de was tussen door gedaan van mijn vake, broer en moeke . Strijk is voor een andere dag . @Josette Ben vanmorgen er direct vroeg in gevlogen vandaar nu even n eten even aan chatten 💬 hè 🤭. Nu chillen 😎 en relaxen 😌.
Fijne avond iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ja idd het gaat echt niet normaal zo heet worden.
Zoals ik al zei geen probleem met de zomer , heerlijk zelfs want ben geen herfst en winter man , maar het kan er ook over gaan. Nu is het buiten heerlijk weer alles staat open hier thuis dus het is nu genieten.
Gisteren op terras gezeten buiten , zijn gaan uit eten , en het was gewoon heerlijk om buiten te zitten.