annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-22 06h13

Antwoorden: 153 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

Juli.jpg

 

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal,

we gaan verder in een zuiver babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/td-p/127687

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

153 ANTWOORDEN 153
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette dan heb je een slechte nacht gehad. En het is al lastig met die warmte om in slaap te komen en dan ook nog eens die kraaien amai. 

Vandaag gaat het idd nog warmer dan gisteren zijn en de rest van de komende week nog heter. Ik ga wel op die manier uit de zon blijven. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus ik wens iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY  en alle andere 

Goedemorgen,

@Josette  nee nee Gisteren een hele drukke dag gehad . Aalbessen getrokken voor confituur te makken eerst sap maken , dan laten inkoken met suiker en dan potten omdraaien en afkoelen en confituur is klaar een heel werk . En keuken gepoetst en gekookt voor de bende . Want zussen zijn op reis 🧳.  Niet verstopt hoor . Het was gisteren aangenaam weer bij ons zelfs een koel windje. Gaan wandelen met de grote woef 🐕 van mijn broer en mijn vake . 

vandaag terug verder Aalbessen trekken nog de laatste struiken en dan is het gedaan . 😉

De braambessen zijn ook al getrokken , en frambozen. En ze zijn lekker 🤤
@patrick2 hele fijne vakantie zal je deugd doen om even tot rust te komen . 

@Josette Doe maar rustig aan , kan geen kwaad dat je niets gepresteerd krijgt . Eens niets doen doet ook eens deugd . Geniet van het samen zijn . De rest komt later wel . Nog even op je tanden bijten en dan zijn de hitte dagen hopelijk 🙏 voorbij .Daarna komt er meestal onweer toch hier in België 🇧🇪. Gisteren was het frisjes bij ons . 

Denk dat het van streek tot streek af hangt . het weer . Hou vol iedereen.


Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Dan ben je al goed druk geweest. 

Zal vandaag wat gaan opruimen en zo want morgen bezoek voor een BBQ dus dat gaat gezellig worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 met het goede weer zal dat zeker en vast heel plezant worden en nu kan je nog wat opruimen 🧹 want weer is aangenaam .zeker als je moet een en ander moet doen in de tuin en gereed zetten . 😉Kan je alleen maar zeggen geef er een lap op . 🤣🤩. 
Och ja er is bij ons ouders wel altijd iets te doen zeker met een grote boomgaard en tuin . Binnen kort aardappelen rooien . Druiven 🍇 plukken .Maar vanaf volgend jaar zal het veel minder zijn hopelijk 🙏 want word te veel . Voor mij . Heb wel wat hulp gehad maar zijn heel veel struiken . En vandaag ook nog heel veel buiten werk . 
Gaat wel al veel beter met mijn moeke ze is al aan de beterhand . En dat is voor mij al heel goed 👍 nieuws 📰
Ze is een hele sterke vrouw 👩. Met heel veel moed .Ze moed nog veel rusten van mij . Tenslotte is ze nog net een weekje maar uit de kliniek en de pijn is nog belange niet gedaan . 

Geniet Geniet 😊 Eet lekker 🍗 en maak lol 😝.

Fijne dag doei 👋 groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801  @MustafaY.

Ook aan de andere meelezers en binnenkomers.

@Cdt24801 merci. 

@Tinneke2 heeft zich verstopt voor de hitte!

Maak er een fijn weekend van.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen