annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-22 06h13

Antwoorden: 153 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

Juli.jpg

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal,

we gaan verder in een zuiver babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/td-p/127687

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

153 ANTWOORDEN 153
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Je hebt helemaal gelijk want jij bent gewoon opgesloten met de zomer en dan bedoel ik een echte zomer. 

Dat er maar wat regen valt daar zit ik helemaal niks mee in dan koelt het ten eerste wat af en ten tweede geen zon dat er voor zorgt dat je buiten kan komen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  merci, ja en dan mag het nog niet boven de 22° zijn.

Pfffffffffffffff.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle andere 

Goedemorgen, 

@Josette 😂ja zal. Van de vermoeidheid zijn dat ik het verkeerd gelezen heb , kan gebeuren hè . Donkere wolken komen er hier aan . Toch binnen al een halve graad gezakt .
Hier is het al koeltjes (frisjes ) briesje wind aan het worden al de deuren en ramen staan open. Zalig  voelt echt goed aan . De regenbuien komen eraan bij ons . 

Ik kan vrij goed tegen de warmte zo een 27 graden tot 30 graden vind ik best te doen . Voor de woefkes is het heel wat anders en de oudere mensen . 

We hebben al genoeg winters en koude daar hou ik echt niet van brr 🥶. Laat de zon nog maar heel lang schijnen . Niet zo extreem voor de andere mensen die er niet tegen kunnen . 

Heb goed geslapen 🛌 en boven is de kamer al fris opgeruimd en gepoetst . Straks terug naar mijn ouders . Gaan koken beginnen met de boontjes te balanceren en de diepvriezer in Gisteren  hebben ze er al lekker kunnen eten . 

En zo is er altijd wat te doen . Van het een naar het ander . . Zo blijft een mens jong 😂🤣😂

@patrick2 Zie dat je geniet van je verlof goed dat je even de tijd neemt om goed uit te rusten . Geniet nog maar ,nu de temperaturen toch even gaan zakken . hier al enkele druppels 💧 gevallen . Ondertussen ja tussen door een stop .met schrijven ✍️.want kreeg een telefoontje. Chillen 😎 hè van je vakantie. 🧸

Hoop dat jullie wat verkoeling vinden allemaal!

fijne dag groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 ik geniet zeker van mijn verlof ben ook nergens anders mee bezig dus niet met het werk niks. Lekker chillen genieten van het mooie weer. En zaterdag terug naar de Efteling dan gaan we daar weer lekker rond lopen. 

@Cdt24801 een hitteslag , heb ik ergens iets over het hoofd gelezen ? 

Voor nu heb ik gevoeld al zijn de temperaturen al gezakt is nog warm maar aangenamer. 

Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801  @MustafaY.

Ook aan de andere meelezers en binnenkomers.

Het was om 2.30 uur hier nog 26°buiten!

Euh Stefaan een hitteslag???????????????

Dacht het niet @Tinneke2 of ik heb iets gemist.

Jeetje @Cdt24801 zo eentje hebben wij ook hangen.

Ben nog niet buiten geweest sinds we terug zijn, en zal zo nog weken gaan duren denk ik

want heel de maand wordt het heeeeeeeeeeeet!

Fijne woensdag.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen