Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-22 06h13
Antwoorden: 153 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in een zuiver babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/td-p/127687
Tot daar!
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Josette dank je wel dat gaat zeker lukken. Als je wil en ik maak nog ergens foto's wil er nog wel wat plaatsen.
@Tinneke2 idd en dank je wel. Ja het is verlof periode dus de kans dat ze aan de andere kant van de wereld op reis gaan is er ook. Maar ja de thuis blijvers gaan met het mooie weer ook ergens heen , zal het jullie straks weten te zeggen.
Voor de rest zeg ik allemaal een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle andere
Goedemorgen,
Onze tante had het echt naar haar zin met ons bezoekje , veel verteld .
@patrick2 we zijn niet gaan shoppen hoor aangezien ze al 86 jaar is kan ze niet meer ver stappen en mijn moeke kan voorlopig ook nog niet goed te been 🦵, het is uitstappen aan de deur 🚪 en binnen gaan . We doen het voor mijn nicht omdat ze zelden bezoek krijgt . Ze woont heel ver .
Nu rust mijn moeke ook want van dat uitstapje is ze ook heel moe 🥱. Maar tevreden dat ze toch gegaan is .
Het eten vond ze lekker wat we gekookt hebben had zo lang niet meer zo lekker gegeten . Alleen is maar alleen . Krijgt amper of zelden bezoek .😢 Geeft alleen troost van haar woefke 🐕 .geadopteerd was een straat hondje . Uit buitenland . Mijn zus en moeke konden niet zwijgen en vertelden dat ik zondag jarig ben .
Heb van haar dan ook een 💶 gekregen en een glaasje limoncello erop gedronken . Alles was weer proper en netjes bij haar en dan zijn we 🏠 waarna gereden . Nog een lange rit .
Heel laat toen ik zelf thuis 🏡 en in bed lag .
Vandaar dat ik op jullie berichten niet meer geantwoord heb . Fijne dag 👋
groet u tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 Het was een geweldige dag ook voor ons . We hebben er allen van genoten en heb eens goed mij kunnen ontspannen .
Als je zelf kookt 😅kan het toch niet slecht zijn denk 🤔 ik toch , ze vonden het toch lekker .
Heb mijn woefke geschoren 🪒 nageltjes geknipt en oortjes proper gemaakt . want hij had ook veel te warm 🥵 niet te kort maar ook niet te lang meer staat nog haartjes op . En voelt zich veel beter .
Nu mijn luster poetsen en stofzuigen, dweilen.
Fijne dag nog allen doei 👋
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt