Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-23 05h14
Antwoorden: 195 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
met een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075
Tot daar.
Ja er komen nog twee vitrine kasten bij want heb al te veel ondertussen.
Die ik gisteren gekocht heb is eentje voor het 100 jarig bestaan maar heb er inmiddels twee gekocht voor het 100 jarig bestaan.
Daarnaast nog een glazen beeld een groot beeld een gelimiteerde uitgave met certificaat en een nummer erop.
Nu nog eens verder zien hé maar die dingen kosten geld dus ik kan niet alles direct kopen maar goed de vaste winkel waar ik kan kopen legt het aan de kant of ik bestel dat wat ik graag wil hebben.
@patrick2 En later is dat veel waard . Zo een collectie mag je koesteren . Heb eer al eens op tv gezien ook iemand was van van Disney wauw 🤩 ongelooflijk prachtig was het . Je mag fier zijn op je collectie . Ben wel benieuwd … maar begrijp ook dat je het niet aan Jan en alleman zomaar zou openbaar tonen .
Geniet er nog van fijne dag 👋. Patje
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer
@patrick2 Natuurlijk ben ik benieuwd naar jouw mooie collectie wie niet hè .
zou het heel fijn vinden . Moet wel de moeite zijn als je al zo lang spaart en zullen er wel schitterende en blinken . Je spreekt er ook met veel enthousiasme over dus meer moet ik dan toch niet zeggen Ben ik zo over mijn collectie dan schitteren mijn ogen 👀 en er hangt aan ieder figuur een verhaal . . Ja reageer nu pas maar bij mijn moeke helpen koken en alles binnen gezet . Want we hebben hier donder en bliksem ⚡️ en vele regen gehad . Heb een heerlijk douche over mij gekregen .
. Tijdens de wandeling met de woef 🐕 van mijn broer lag er een uil 🦉 dood langs de weg . Het was een jonkie . Triestig zijn nek gebroken . C’est la vie .
Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt