annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Trouwe klant

Topic gestart op: 27-07-23 23h56

Antwoorden: 10 antwoorden

Tinneke2
Aspirant sjamaan

Trouwe klant

Al 3 jaar klant , ik ben nu Ruby wat gaat de tijd toch snel .  Spijtig dat ik mijn film ticket niet mag weggeven . Of geen andere prijs gekregen heb . Maar ja wie het kleine niet eert is grote niet Weert  zeggen ze . Jeetje  ben nog altijd blij en tevreden. 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Yagoda
Ervaren verkenner

Ik al 10 jaar Diamond, nog nooit gebruik kunnen maken van dat gratis 2de ticket op dinsdag... Werk 's nachts, slaap overdag en moet om 19u30 naar mijn werk vertrekken...

Andere cadeaus zoals extra data ben ik ook nooit niks mee want de 4gig data die inbegrepen is in mijn abonnement verbruik ik sowieso al nooit volledig...

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Yagoda @Zoals ik al zei zijn ze bezig om te kijken 👀 met de enquête: misschien 🤔 dat er later een ander geschenk 💝 komt . Daarom wordt er ook gevraagd wat er er van vinden . . Ze kunnen niet iedereen blij maken en wie weet komen er mooier geschenken . We mogen al blij zijn dat we iets krijgen hè . Beter dat dan niets . Veel succes 🤞 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Yagoda
Ervaren verkenner

Kan je die enquête nog ergens terugvinden?

Ivm de getrouwheidscadeaus heb ik geen mail ontvangen in ieder geval, laatste was over het merk van gsm en waar je die aangekocht ed...

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Yagoda @Als je de mail in je vuilbak gedaan hebt en voorgoed weggedaan hebt ben je het kwijt . 
en probeer nu eens die krijg je per sms ook . En misschien krijg je het nog , maar er is een bijkomende vraag bij van hoeveel deelnemers… de kans dat je wint is dus zeer klein .  En probeer nu aub eens de vragen van de wijzen te kijken zoals ik al zei verschillende keren gemeld dit wordt hier een warboel 

tinneke2

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen