annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-23 05h14

Antwoorden: 195 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                 

 

                               Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder

met een proper cafeetje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

195 ANTWOORDEN 195
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.

Een goedemorgen.

De kop van de week, hier maar een paar druppels

echt de moeite niet, jammer.

Jammer van de Kroningsprocessie die hebben wel regen gehad in Tongeren

gisterenavond.

Hopelijk niet te veel schade elders.

Fijne maandag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 @patrick2 @Josette @Cdt24801 

Tjemig wat was er gisteren allemaal gebeurt. Ik had per ongeluk mijn ochtend medicatie om 6 am genomen en om 10 am maar dat zijn zo'n 13 pillen. Om 18u werd ik draaierig en zag ik alles dubbel en ging naar bed maar mijn moeder hoorde een boenk. Ik was helemaal in een andere wereld terrecht gekomen, ik had een psychose en ben dan terug naar het ziekenhuis gebracht want ik had het raam open gedaan en stond klaar om eruit te springen, moeder trok me van de vensterbank, ed. 

Echt eng.

Heb deze nacht een epilepsie aanval gehad door de te hoge medicatie concentratie.

Ouders willen me niet meer thuis. Vader wil mijn bed verkopen, dan heb ik geen slaapkamer meer, ze wonen met 2 in een villa met 5 slaapkamers vol rommel.

Ik zie mijn hond niet meer....

Het kan niet erger!

Ik wauw dat dit gewoon een nachtmerrie was maar het is echt gebeurt.

Pfffff

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Helen1  Zal wel over waaien . Laat ze nu even tot rust komen je ouders . Uw ouders zijn enorm geschrokken 😮. Praat eens samen met je therapeute en misschien 🤔 komt er wel een oplossing . Missen is menselijk . En je hond 🐕 zal je wel nog mogen zien . Je bent en was op de goede weg laat dat nu niet door dit ongelukje alles in water vallen . Kop op hè . En vergeet je goede nieuws 🗞️ niet . Trek je daar aan op . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Wow @Helen1 

Dat is wel heftig ....

Spijtig genoeg kunnen wij niets anders dan u het beste toe te wensen en de raad te geven: hou vol, put moed en kracht uit elke kleine positieve ervaring. En laat de negatieve dingen gewoon van u afglijden in een bodemloze put. Om nooit meer terug te komen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette Hier 👈 ook nog 21 graden , en vannacht tot 3,5 muziek 🎵 veel lawaai leek wel een rave ,wat stond de muziek 🎶 keihard.

@patrick2  Niets van onweer 🌩️ en regen ️ gekregen , maar hier ziet het wel erg donker zal wel voor vandaag zijn . Afwachten . Koelt al sterk 💪 af . Uw verzameling wordt heel groot . Straks nog een plaatje bijbouwen 😉. Je kan er maar plezier 🤩 van hebben . Moet wel mooi zijn de Disney collectie .
 vandaag als ik geluk 🍀 heb even naar de markt vers fruit 🍉 halen . En nog wat groenten .

fijne dag 👋 iedereen. tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

Leden met de meeste pluimen