Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-23 05h14
Antwoorden: 195 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
met een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075
Tot daar.
Overdag slaap ik hé want ik werk in de nacht. Normaal gezien begin ik op zondag nacht als ik mijn werk maar goed nu is even wat anders.
Morgen zouden we weg gaan naar roermond eigenlijk dus ik stop morgen hopelijk op tijd om weg te kunnen gaan want had deze week niet voorzien.
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
@Tinneke2 sterkte, het houd ook niet op bij jullie.
Verder iedereen een fijne donderdag.
@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @SVB alle meelezers en nieuwe leden!
Goede morgend iedereen, een stressy day today, evaluatie dag van mijn eerste periode in het ziekenhuis.
Ik ga er zelf bij aanwezig zijn want ik weet dat er gemakkelijk miscommunicaties ontstaan.
Ik ben de eerste die dit ooit doet trouwens.... Heb hier nadruk op gelegd van het belang hiervan voor mij. Voor de rest heb ik niet echt iets gepland.
Verzorg jullie goed en @ Tinneke, ik denk aan jou!
@Helen1 Net thuis 🏠 gekomen en pas gelezen heel lief 🥰 van jou . Nu even rustig aan . Wat chillen 😎 en dan naar bed 🛌 want was een bewogen dag , bij mijn ouders alles kraaknet weer . En hopelijk is je evaluatie goed verlopen duim alvast voor jou.
@patrick2 Veel plezier in Roermond morgen amuseer je als je op tijd kan vertrekken .
@Josette Zal wel ooit eens positief uitdraaien een ding is wel al goed het resultaat van erfelijkheid: geeft ze laten testen dat was zeer gunstig het is niet erfelijk daar waren we allen heel blij om haar kinderen en kleinkinderen zouden geen erfelijkheid aandoeningen hebben . Dat is al geruststellend .
Slaap wel iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 De mosselen waren heel lekker en de frietjes 🍟 ook . Alles op bleef niets meer over heel laat ⏰ thuis 🏠 gekomen .
wel triestig nieuws 🗞️ gekregen Gismo de poes 🐈⬛ van mijn zusje geeft een groot gezwel misschien wordt ze nog geopereerd maar vermits ze al 11 jaar is weet de dierenarts nog niet of het kwaadaardige tumor is . Voorlopig medicatie 💊 gekregen . We denken er toch aan om haar te laten opereren want het is zo een lieve poes . We gaan het bespreken met de dierenarts vermits het nogal vrij groot is en tegen de blaas ligt ?
we moeten het vrijdag nog aan de kinderen vertellen want dan komen ze terug van vakantie.
Gisteren lag ze op mijn schoot ze geeft toch weer wat eten binnen genomen .
fijne Woensdag iedereen
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt