Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 05h01
Antwoorden: 215 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen.
Net pas opgestaan dus nu ff een koffie en wakker worden. Heb vandaag eens echt lang uitgeslapen... @Tinneke2 hier schijnt de zon ook en hopelijk word het goed heet vandaag die regen ben ik al weer moe gezien.
Gisteren bezoek van onze kameraad gehad hebben lekker gegeten en natuurlijk goed gedronken.
Voor vandaag niks in de planning staan dus we gaan wel zien. Voor nu zeg ik iedereen een fijne dag vandaag.
@Cdt24801 dat heb je goed opgelost Stefaan, veel succes morgen
en voorzichtig. Slechte planning van die heren!
Voor de liefhebbers van voetbal geniet ervan.
Fijne avond.
Was vergeten van de foto NA te posten .... De werkman heeft met het kleine bulldozerke alles goed aan de kant geschoven.
Aangezien ik een hekel heb aan door losse zand en zeker modder te rijden met de FJR (ben in heel mijn loopbaan als motard één keer echt gevallen, en dat was een uitschuiver op modder ..) nadien zelf nog de schup en de borstel gepakt om het vrijgemaakte stukje ook effectief zandvrij te maken (moest het vannacht regenen zou ik morgen een modderbaan gehad hebben ... 😠)
Dat noem ik nu echt eens iets over hebben voor elkaar. Heel netjes dat die dit heeft willen doen voor jou / jullie. Had gevraagd voor de auto dan was je stoep direct geheel dicht geweest 🤣