annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 47 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
47 ANTWOORDEN 47
Cdt24801
Wijze
Wijze

Was vergeten van de foto NA te posten  .... De werkman heeft met het kleine bulldozerke alles goed aan de kant geschoven.

Aangezien ik een hekel heb aan door losse zand en zeker modder te rijden met de FJR (ben in heel mijn loopbaan als motard één keer echt gevallen, en dat was een uitschuiver op modder ..) nadien zelf nog de schup en de borstel gepakt om het vrijgemaakte stukje ook effectief zandvrij te maken (moest het vannacht regenen zou ik morgen een modderbaan gehad hebben ... 😠)

 

open oprit.jpg

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi iedereen, @Josette , @Tinneke2 , @fregilcy , @patrick2 en alle andere meelezers ..;

Wat een week ... Ze zijn nieuwe waterleiding komen leggen in de straat . T'is te zeggen, ze zijn nog bezig ... Veel tegenslagen gehad, die mannen ...

Vandaag gingen ze een deel van de achterstand inhalen en tenminste de gegraven geul terug opvullen. Speciaal zaterdag komen werken .... Ik zag daarstraks de ploegbaas (die ik intussen wat beter ken en een toffe kerel is) en die zegt mij: wilt ge nu wat weten? Het bedrijf dat de "stabilisé" levert is dicht vandaag ...

Zijn mannen kunnen dus niet veel aanvangen .... Ik heb hem dan gevraagd of hij tenminste de enorme hoop aarde voor mijn uitrit kan laten opzij schuiven want ik moet morgen met de moto op tour ... Met de fiets kan ik er langs via de buurman, maar met een FJR van 300 kilo lukt dat niet .....

Hij ging dat in orde brengen. Toffe kerel 👍

toestand oprit.jpeg

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Toch vriendelijk dat ze dat gedaan hebben , zo zie je maar mensen zijn toch nog bereidwillig. Een fijne dag en voor morgen een fijne tour . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

fregilcy
Aspirant genezer

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette

weeral einde van de week, zaterdag,           het zal een rustige dag worden denk ik,            een rust dag,

maar in hoeverre dat zo zal zijn moeten we afwachten, 😔    veel wind en een beetje regen ,🌬

geen zon,           dus zoals gewoonlijk, een Belgische zomer.         verder geen nieuws ,             dus  laten

we zeggen tot de volgende keer, 🙃     anders om zou ik zeggen 😀 zo zie dat is gewerkt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen