Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 05h01
Antwoorden: 215 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
Inderdaad, @Josette , het is me wat, de prijzen tegenwoordig ... En als je, zoals ik, nogal eens nostalgisch alles in **bleep** zet, dan wordt je helemaal mistroostig .. Dat zijn toch geen normale bedragen meer, wat alles kost in de winkel ...
Dit gaat nu toch wel te ver vind ik ... Het woord f r a n k e n wordt gebleept ... Dat moet je mij eens uitleggen wat daar mis mee is ...
@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801 @Voltix En alle anderen
Goedemorgen ,
@Josette Ben ook al op en aan de koffie ☕️ en was zit ook in de machine .
@patrick2 te hopen dat het goed geweest is op kamp 🏕️ en niet al te veel regen ☔️ voor de gastjes .
@fregilcy Van rusten zal niet veel in huis 🏠 komen vandaag , naar de markt en boodschappen doen en nog enkele kleine dingen kopen . Want sommige zijn echt versleten tot op de draad 🧵.
voor de rest wat fris buiten ga me wel niet kleden als een beer 🐻 zoals sommige want het is nog gene winter 🥶 dan zweet 🥵 ik me te pletter .
fijne dag en hou jullie allen goed en hopelijk geen hagel waar ik in terecht kom 😂😂😂. Mijn billen moeten nog herstellen van de blauwe plekken.
Doedeledoe tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Hier gisteren niet naar de winkel geweest zal voor seffens zijn.
Maar eerst de regenkamer en de was.
Fijne zaterdag iedereen.