annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 215 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

215 ANTWOORDEN 215
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Wauw @Cdt24801  Stefaan dat mag ook eens hé, een ontspannende ritje.

Fijn dat je genoten hebt.

Iedereen een fijne maandag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 ja het weer was perfect enkel was het de middag te druk. Maar goed we zijn toch op tijd naar huis gegaan en na komend weekend Disney gaan we er na gewoon weer terug. hebben toch nog altijd een abonnement dus kunnen gaan wanneer we willen. 

@Cdt24801 altijd plezant zo hé die dagen met de moto en zeker als het weer goed is. 

Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus ik zeg iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Ah ja, bijna vergeten: het was de Chicken Run, ingericht door MTC Groot Herselt. Ben het juiste cijfer vergeten, maar er zouden meer dan 300 of 400 motards hebben ingeschreven.

Er was veel volk op de baan .... 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi iedereen, @Josette , @patrick2 , @Tinneke2 , @fregilcy  en alle andere meelezers,

Vandaag een leuke rit van ongeveer 200 km gereden met een groepje vrienden van de Mobiele Seingevers.

Was eens wat anders dan begeleiden, gewoon op ons gemakske een rit volgen die nu eens door iemand anders gemaakt is en waar we niks moesten doen. En dat gecombineerd met prachtig weer, een topdag 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Een goedemorgen,

@Josette Ben deze morgen heel goed 👍 opgestaan , wel veel lawaai vannacht door muziek 🎶, maar ben uiteindelijk in slaap gewiegd  😅😅.

@patrick2 Heb effen moeten scrollen dat ik geen verkeerde dingen schreef , om bij te benen 🦵 en te lezen , 📖 je hebt het getroffen met het weer . Wat een zonnige 🌞 dag voor de Efteling dat moet echt deugdelijk gedaan hebben . Je kan en hebt weer wat vitaminen opgedaan . 

@Cdt24801 Begrijp het ook niet het we houden ons toch aan de regels dat het woord dat je gebruikt eruit gegooid wordt , waarschijnlijk omdat alles nu in euro 💶 is een niet meer in FRANKEN is .Het is toch geen scheldwoord. Ik vind alleszins dat er niets mis mee is . Maar ach wie ben ik om dat te bepalen . Ben dan ook maar een een Aspirant sjamaan ( een klein visje ) . 
@fregilcy amai zeg zoveel 🗃️ talent , toevallig heb ik vandaag ook rabarber met speculaas van crumble in de oven gebakken , gegeten met een bolletje ijs 🍦 zelf gemaakt . En heb er ook van genoten. Kan toch lekker zijn rabarber. Je kan er alle kanten mee op .
Weet je de mensen palaveren niet meer onder elkaar of toch heel weinig 🤏. Toen ik jonger was zaten we op straat met elkaar te spelen en iedereen durfde buiten S’avonds buiten  te blijven . Nu zie je in de straten dat veel minder door alle drukte van wagens enz.. En toch zijn mensen nog altijd gelukkig 🍀 . Wat is er zo mooi als je lachende blije  gezichten ziet . Zo sluit ik mijn avond af . Slaap allemaal heel fijn 😊 en tot morgen . 
groetjes 👋 lieve vrienden tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen