Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 05h01
Antwoorden: 215 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette etc etc
de dag van de zon of van de zonde , of gewoon zondag, goede morgen eenieder ,
geen zon vanmorgen overtrokken; maar geen regen of wind of donder, niets gezien en gehoord
dus . alles goed, het word een rustige dag met een kleine wandeling , en voor de rest
houden we het rustig en stil, dus iedereen een goede zondag en veel vreugde daaag
Bij deze wens ik iedereen hier een fijne zondag toe.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen
@Josette Hier geeft het vannacht niet gedonderd of gebliksemd. Nog geen druppel 💧 regen ☔️. Het zonnetje schijnt hier ook heel fel . Ook zeer warm 🥵.
Straks gaan eten bij mijn andere zus eens voeten onder tafel schuiven. Niets doen 😉
@patrick2 @fregilcy Vrees wel dat we tegen de namiddag donderen in Keulen zullen hebben zoals het spreekwoord zegt . Ze spreken 🗣️ van code geel .
@patrick2 Hoe is het in Parijs walt Disney geen regen ☔️ . Alles prima 👌.
@Cdt24801 Motor ritje vandaag of begeleiding . Of een rustig dagje .
Tot later vanavond.
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @fregilcy en alle andere één goedemorgen uit het warme Frankrijk.
Enkel deze nacht regen gehad want alles was nat buiten toen ik op stond. Ben tot 00 uur in het park geweest toen was het warm en droog.
Ben ondertussen al in het park terug @Tinneke2 @en het is heel fijn hier. Heb geen enkele lange wachttijd dus het is niet heel druk hier. Vandaag terug naar huis dat is pas vanavond.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Het is verdorie nog 21° buiten!
Fijne zondag voor zover dat lukt en een fijne Nationale feestdag.