annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 215 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

215 ANTWOORDEN 215
fregilcy
Aspirant genezer

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette @bigMODDER 

goede nacht iedereen, 💤 straks een nieuwe dag,  💥      veel te warm  en morgen nog warmer . 🙃

  ja niet meer voor mij ,     daar heb ik niets meer in te zoeken.  🙄       binnen blijven en het zo koel mogelijk

houden, eerst met ventilatoren,            en dan met de airco.     voor mij heel moeilijke dagen ,👀

en ik denk dat er nog zijn @Josette ;        dus heel veel komt er niet uit,        zo rustig mogelijk,

als de meeste mensen klagen over de zomer,  🌥️    is dat voor mij een goede zomer, een spatje regen

neem ik er gezellig bij. 😀  dus laptop💻  , pc🖥, boeken📚 , aquarium,  🐠 🐟     kan van alles en de tijd gaat

goed;  nu en dan een babbeltje aan de telefoon📱 en op zijn tijd eten en drinken en een snoepje , ah ja ,

het kan niet    elke dag kermis zijn ,  🍦 maar als maar lekker en plezant is , 🍑     een draaimolentje hoeft

niet meer .       zo ik wens jullie een goede     en       liefdevolle tijd,   

  en voor hen die het moeilijk hebben ,   het blijft niet duren.  😟 en vooral  wat er ook gebeurd

je bent niet alleen . 😀     blijf rustig          en en die kan genieten van zon en warmte , veel plezier 😁

 

 

 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @fregilcy  en alle andere 

goeden avond 

@Josette voor u is al weer te warm 🥵 hè . 
@patrick2 Fijn te horen dat je het leuk had in de Efteling kon met dat weer well echt niet stuk  hè @bigMODDER Voor jou ook er. Fijne dag ik kan tamelijk goed tegen de zon . Bijna alle feestjes rond enkele nog twee te gaan eentje in augustus en eentje met mijn beste vriendin. Kaartjes veel gekregen waarvan ik jaren niets meer gehoord had. 
Voor ieder nog een fijne avond . Ga nog een terrasje pikken. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

bigMODDER
Leidende verkenner

Voor mij is het ook al lang te warm weer , tis er weer over.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@bigMODDER Nu vind ik het ook er over 42 graden buiten , dat is te , nu ga ik ook niet buiten . Het is er serieus over en niet gezond . Hier 👈 al veel ziekenwagens op en af gereden . Iedereen moet ook nu zijn gezond verstand gebruiken . En veel drinken. 😉Wel straks met de wagen met airconditioning naar mijn zus 🧑. Maar binnen eten . Want te is te . Binnen is het wel goed fris dank 🙏 zei vele bomen 🌳 dat ik heb . Fijne late namiddag. 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

bigMODDER
Leidende verkenner

Bij deze iedereen fijne maandag gewenst.

Hopelijk deze week niet te warm want ben niet zo fan van die warmte!

Leden met de meeste pluimen