Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-21 06h04
Antwoorden: 217 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-augustus/m-p/104153#M12889
@Josette @Helaas zal dat niet gaan zijn allemaal bloempotten .wij mogen niets in de grond planten . Toch bedankt 🙏
groetjes tinneke2
@Josette Boomschors heb ik overal al gelegd en koffiedrinken ook .zal nu nog proberen met eierschalen dankjewel. Groetjes tinneke2
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle
meelezers, een goedemorgen.
Hmmmmmmmmmmm Tinneke toch niet terug in de lappenmand?
Verder is het hier pikkedonker ojeeeeeeee dat belooft.
Fijne dag.
@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Heidi2 @Anonymous @david41 en
alle binnenkomers en nieuwelingen,
Een hele goede morgen ,
@Josette Nee nee zit niet in de lappenmand 😅,mijn hondje 🐶 was een paar dagen ziek ,gaat nu wat beter .
Thuis bij mijn ouders hadden ze mij ook nodig . Broer wordt Vrijdag geopereerd .
Met jou en Douglas alles nog okidoki 👌?
Hier straalt mijn vriendinnetje het zonnetje 🌞,wel veel wind 🌬.
Weet wat ik mag doen en niet dus hou af en toe een beetje kalm . Heb wel geen zittend 🪑 gat . Nooit gehad .
En verstand komt met de jaren zeker.
Net nog een kaartje gekregen met felicitaties 🎉 wat is de post tegenwoordig traag jeetje 5 dagen te laat .
En natuurlijk facturen .Auto verzekering opgeslagen en brandverzekering 🔥 . Had kunnen denken 🧐.
Alles moet geld opbrengen pff .
iedereen fijne dag .
groetjes tinneke2