Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-21 06h04
Antwoorden: 217 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-augustus/m-p/104153#M12889
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous en ook alle andere een goedemorgen.
@Josette fijn dat het allemaal zo goed verlopen is dus je kan weer verder. Nu hopelijk een beetje de rust terug gekeerd.
Voor de rest niet veel speciaals vandaag behalve werken de planning terug dus ben in Genk. Gaan zien hoe de rest van de week gaat.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle
meelezers, een goedemorgen.
Vandaag nog eens naar het ziekenhuis hopelijk lukt het goed
om de stent eruit te halen!
Ja die mensen die komen er nooit meer bovenop
ook niet met al die hulp. Ik zou flippen denk ik en ging daar weg.
Fijne dag allemaal.
Het is weer maandag dus weer terug werken vandaag maar in Genk gewoon de planning weer doen.
Zullen zien of ik nog naar Vilvoorde ga deze week voorlopig niks gehoord , kan ook niet het weekend zat er tussen.
Ben wel al inmiddels weer helemaal bekomen , zaterdag dus ziek van de spuit maar nu weer fris en fruitig.
Iedereen een fijne dag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle
meelezers, een goedemorgen.
@patrick2 hopelijk vandaag een beter gevoel?
Verschrikkelijk, Wallonië weeral zo zwaar getroffen! Om zot van te worden.
@Tinneke2 hmmmmmm weer druk bezig jij.
Maak er een fijne dag van.
@Josette ik voel me weer de oude alsof er niks gebeurd is. Ik ga in ieder geval geen Mount Everest meer beklimmen 🙂 Tenzij anders nodig is maar voorlopig ben ik er van af.
Ja Wallonie is weer erg heb het gisteren nog even gezien in HLN. Hoop echt dat die mensen nu 30 graden krijgen voor maanden aan een stuk en dat ze alles kunnen rechtzetten. Dit is echt verschrikkelijk.
Voor de rest ga ik toch nog een beetje rusten vandaag want het is zondag dus mijn laatste weekend dag. Als het zo blijft als nu met het zonnetje dan met de dochters nog even weg maar zullen zien hé.