annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-21 06h04

Antwoorden: 217 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

01.png

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-augustus/m-p/104153#M12889

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

217 ANTWOORDEN 217
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous en ook voor alle andere die mee lezen een goedemorgen. 

Het weekend staat voor de deur te wachten dus ga die deze avond ook binnen laten na deze toch wel drukke werkweek. 

@Josette  hopelijk zal het goed verlopen natuurlijk met Douglas zijn ma maar je weet maar nooit natuurlijk. Maar moest ze oogjes sluiten weet dat jullie altijd in haar hartje zitten en je hebt haar terug kunnen zien dat nemen ze jullie niet meer af. 

Voor de rest voor iedereen een fijne dag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Nog een fijne dag Patje .

Gaat al veel beter met mij hoest nog wel .Hou mij nog wel binnen nog nergens geweest en niemand komt erin . 
Hoop dat @Josette @en Douglas toch nog zullen mogen gaan mocht het zover komen om afscheid te nemen .weet dat het heel belangrijk is . En het is waar ze zit voor altijd in haar hartje maar ook in die van hen voor immer . Zou toch mooi zijn mochten ze erbij zijn . Is zijn ma niet alleen .

fijne dag 👋 groetjes 

tinneke2 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Dat hoor ik graag dat het terug goed gaat zolang je maar je eigen verzorgt. Je kan niet voor alles en iedereen iets doen hé jou gezondheid is belangrijk. Het is heel erg voor al die andere mensen met wateroverlast en dergelijke maar daar moet je zelf niet de dupe van worden door te willen gaan helpen . Hoe lief het ook van jou is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 ja ik weet het maar zit zo in een ,maar ga me nu nog rustig houden beloof het . 
Tot in weer volledig in orde ben . En tegen augustus mag ik mijn 2de inentingen 💉 gaan halen . Dan 3weken zeker nog veilig binnen en kan ik eindelijk een buiten gaan .  Als we nog gaan mogen is de vraag ? 
bedankt 🙏 

doei 👋  nu nog wat rusten en iets eten 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle

meelezers, een goedemorgen.

Bij jullie géén overlast zo te hopen, amai in de Voer verschrikkelijk.

Probeer er maar een fijne dag van te maken.

Ja Stefaan dat gaan we proberen hé.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen