Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-21 06h04
Antwoorden: 217 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-augustus/m-p/104153#M12889
Hoi iedereen,
Ik vraag me af of de verantwoordelijke politiekers nu de ook de rekening gaan gepresenteerd krijgen.
Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat ze dat feest-toerisme hebben toegelaten ... Puur voor het geld natuurlijk, gezond verstand was ver zoek. En zie, de gevolgen laten niet op zich wachten .. Het is alweer verkloot voor iedereen ...
Ook heel dat voetbal gedoe is erover, maar ook daar weer, voor geld danst de beer .... En het virus maar lachen in zijn vuistje ....
Nog ergens een festival iemand ?????
@Cdt24801 Op verschillende plaatsen gaan festivals door in augustus Vb in Perk tickets : Paradise city
Op verschillende plaatsen in Oost-Vlaanderen zijn er begin juli al geweest regen of geen dus :
Ja er moet geld binnen stromen op alle gebied .🤬
En ik dan zo voorzichtig zijn ben gelukkig niet te ziek dat ik thuis mag blijven . Hoe ik het opgelopen heb kan altijd zegt de arts 👨⚕️. Omdat ik nog een tweede prik moet . Dus kom ik niet meer buiten . Laat mijn boodschappen voortaan brengen .
fijne dag 👋
@Cdt24801 het is godverdomme om je onderbroek op te eten!
Die ouders wat die tickets betaald hebben moesten ze vastzetten, waar trekt dat
op? Positief op een vliegtuig en je nergens iets van aan trekken. Stelletje stomme egoïsten!!!
Ook die ouders die hun huis vrijgeven om die besmetten daar te laten wonen en zijzelf ergens
anders.
Ik ben echt woest, zit al van maart vorig jaar binnen we komen er zo nooit vanaf!
De regering, is om mee te janken. Zo naïef of stom en wij zijn de grootste oenen we doen er niks aan!
Een frisse burgeroorlog, dat is misschien wat wij nodig hebben ...
Zelfs naar verkiezingen wordt niet geluisterd, onze huidige regering bestaat uit een samenraapsel van verliezers ... En dat noemen ze dan democratie ...
Arm België
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle
meelezers, een goedemorgen.
De laatste dag van de week.
@Tinneke2 beterschap hé, verzorg je dat virus zit overal! Als je het nieuws hoort ontplof ik.
Hoe konden ze die snotapen naar Spanje hebben laten gaan.
@Cdt24801 , Stefaan dank je. Maar we zijn er nog niet vanaf.
Pfffffffffffff dat noodweer weeral over Limburg grrrrr.
Allen een fijne dag toegewenst.