annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-21 06h04

Antwoorden: 217 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-augustus/m-p/104153#M12889

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

217 ANTWOORDEN 217
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi iedereen,

Ik vraag me af of de verantwoordelijke politiekers nu de ook de rekening gaan gepresenteerd krijgen.

Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat ze dat feest-toerisme hebben toegelaten ... Puur voor het geld natuurlijk, gezond verstand was ver zoek. En zie, de gevolgen laten niet op zich wachten .. Het is alweer verkloot voor iedereen ...

Ook heel dat voetbal gedoe is erover, maar ook daar weer, voor geld danst de beer .... En het virus maar lachen in zijn vuistje ....

Nog ergens een festival iemand ?????

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801  Op verschillende plaatsen gaan festivals door in  augustus Vb in Perk tickets :  Paradise city

Op verschillende plaatsen in Oost-Vlaanderen zijn er begin juli al geweest regen of geen dus :

Ja er moet geld binnen stromen op alle gebied .🤬

En ik dan zo voorzichtig zijn ben gelukkig niet te ziek dat ik thuis mag blijven . Hoe ik het opgelopen heb kan altijd zegt de arts 👨‍⚕️. Omdat ik nog een tweede prik moet . Dus kom ik niet meer buiten . Laat mijn boodschappen voortaan brengen .

fijne dag 👋 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  het is godverdomme om je onderbroek op te eten!

Die ouders wat die tickets betaald hebben moesten ze vastzetten, waar trekt dat

op? Positief op een vliegtuig en je nergens iets van aan trekken. Stelletje stomme egoïsten!!!

Ook die ouders die hun huis vrijgeven om die besmetten daar te laten wonen en zijzelf ergens

anders.

Ik ben echt woest, zit al van maart  vorig jaar binnen we komen er zo nooit vanaf!

De regering, is om mee te janken. Zo naïef of stom en wij zijn de grootste oenen we doen er niks aan!

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Een frisse burgeroorlog, dat is misschien wat wij nodig hebben ...

Zelfs naar verkiezingen wordt niet geluisterd, onze huidige regering bestaat uit een samenraapsel van verliezers ... En dat noemen ze dan democratie ...

Arm België

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle

meelezers, een goedemorgen.

De laatste dag van de week.

@Tinneke2 beterschap hé, verzorg je dat virus zit overal! Als je het nieuws hoort ontplof ik.

Hoe konden ze die snotapen naar Spanje hebben laten gaan. 

@Cdt24801 , Stefaan dank je. Maar we zijn er nog niet vanaf.

Pfffffffffffff dat noodweer weeral over Limburg grrrrr. 

Allen een fijne dag toegewenst.

Leden met de meeste pluimen