annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-21 06h04

Antwoorden: 217 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

01.png

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-augustus/m-p/104153#M12889

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

217 ANTWOORDEN 217
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @david41 en alle 

binnenkomers 

Ja ben wat laat vandaag maar ik zou mij bezig houden . Vandaag werd mijn broertje geopereerd en was op van de zenuwen . Dus mijn woefke geknipt en geschoren en boven gepoetst . .

fijne avond ga iets eten want krijg er honger van .

groetjes tinneke2 

@Josette Dank u was een karwei om hem zelf te knippen en bij te scheren 🪒,als ik 3 maand zou wachten voor een kapper jeetje .Verzorg graag mijn woefke . 
een een lekker douche 🚿 een weer proper .😉

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous  en ook all the rest een goedemorgen. 

@Josette  inderdaad ze staat voor de deur te wachten en te popelen om binnen te mogen. Maar nog even wachten ga ze pas deze avond binnen laten als ik gedaan heb met werken. 

@Tinneke2  dat is een heel lief hondje en ziet er ook zo lief uit. 

Voor de rest aan iedereen een fijne dag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Bijna kun je beginnen aan je weekend nog enkele uurtjes en zit er weer op je werk voor deze week . 
Dank u het is ook een lieve soms geeft hij zijn streken ,maar wie geeft dat eens niet . 
Waken doet hij als de beste .

Zal niemand aan mij moeten komen met kwade bedoelingen ,die zal het geweten hebben . 
Klein maar dapper zeggen ze hè Patje.


Nog een fijne avond !

groet

tinneke2

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle

meelezers, een goedemorgen.

Tinneke, gelukkig jij niet in de lappenmand. Beterschap voor de woef.

Hier géén drup gevallen gisteren, wel bloedbenauwd kan je ook niet buiten!

Zou graag nog eens op de fiets gaan in de vroege morgen, is 

al maanden geleden pffff. 

Maak er alleen een fijne dag van.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous  en ook aan alle andere een goede morgen.

Het is al weer donderdag vandaag dus het weekend staat om de hoek te loeren. Zal die morgen maar pas binnen laten want ook morgen moet ik nog werken.

@Tinneke2  verzorg je woefje maar goed. Als ze ziek zijn is niet leuk ken dat hier is ook eentje niet goed geweest. Heb wel twee weken afgezien maar ja het hoort erbij hé ook dieren kunnen ziek worden. 

@Josette  komt wel weer dat je kan fietsen. Het is nu wel rot weer al die regen enzo maar je kan wel weer de fiets op.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen