Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-21 06h04
Antwoorden: 217 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-augustus/m-p/104153#M12889
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle
meelezers, een goedemorgen.
Zo midden van de week, gisteren was me het dagje wel zeg!
Vannacht 2 keer op. Hoop dat het vandaag beter gaat met Douglas.
Iedereen merci voor de virtuele steun.
Nog een fijn dagje.
Goedemorgen @Josette @Cdt24801 @Tinneke2 @Anonymous en natuurlijk ook alle andere die hier eens komen lezen.
@Josette Elke steun die er is kan je altijd gebruiken in moeilijke tijden. Enkel omdat we elkaar niet zien steunen we je op deze manier.
Voor vandaag weer naar Vilvoorde dus seffens de dochters naar opa en oma en dan weer door. Was pas om 01 uur thuis vannacht vanuit Genk en nu weer op om zo meteen weer door te gaan.
@patrick2 Weinig 🤏 slaap 😴 zo te zien . Harde werker .
@patrick2 @Cdt24801 Zo is dat we steunen elkaar op deze manier ,
Woorden kunnen een kleine steun zijn En zo herken je je vrienden .
Soms schieten woorden tekort ,wil je ze laten lachen om het mooie te zien .
Positiviteit kan belangrijk zijn even weg zijn van pijn verdriet .
En hope geven veel hope dat is mijn wens voor @Josette en Douglas en dank 🙏 ook voor jullie steun samen sterk 💪
Heb toch mijn 8 uur rust gehad hoor en dat is een kleine verplichting. Ok beter is 12 uur rust maar goed daar muggenzift ik niet over het is voor het werk en het is nu eenmaal zo. Mocht ook kiezen welke uren ik ging draaien voor de rest van de week dat is bevestigd door de supervisor maar ik doe gewoon 12 - 20 uur.
Het is nu éénmaal druk er is iemand ziek ( maar dat zijn we gewoon ) en er zal iemand magazijnplanning moeten doen. En Vilvoorde staat ook niet stil dus voor die ene keer zal het niks uit maken hé het is niet elke dag op deze manier.
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @david41 en
alle medelezers en nieuwkomers .
Een goede morgen ,
We hopen dat het beter zal gaan met Douglas .
Geen dank 🙏 @Josette daar zijn we tenslotte toch voor om elkaar te steunen door dik en dun . Laat ons zeker weten hoe het met Douglas gaat
Rust ook wat tussendoor. Dat je zelf niet ziek wordt.Hoe gaat het met de Zona al beter ?
we delen lief en leed met elkaar .
Fijne dag 👋 tinneke2