Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-23 05h14
Antwoorden: 195 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
met een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075
Tot daar.
@Josette Och wat lief 🥰 en zo mooi berichtje. Dank u ,
voor jou ook een hele fijne dag 👋
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 @SVB en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Gisteren geen Laura gezien hier regen ☔️ en nog eens regen ☔️ en nu van het zelfde een laken een broek 👖 zondaren op mijn verjaardag 🎈. Maar het is feest 🎉 bij mijn andere zus 🧑 ze gaat Thais maken samen met mijn ouders en broer en nog de rest blijft een raadsel . Gelukkig geeft ze niet alles verraden 😉. Heb een kaartje gekregen van mijn tante nonnetje uit het klooster . Ken haar van mijn 3 jaar . Super blij 🙂 .
@Helen1 @patrick2 Ga er van genieten Ondanks het weer dacht een prinsje in het zwembad 🏊♀️ van haar eens te nemen maar zal er niet in zitten . 😅 toch lief van haar dat ze de moeite doet voor mij voor een feestje 🍾.
Mijn andere zusje geeft mij al gebeld echt een lieverd 🥰. De rest komt nog bij haar wordt ook een grote verrassing.
ik ga mij straks lekker 😋 eens verwennen en niets doen .
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
Gisteren voor de eerste keer sinds maanden, even naar
het bos geweest. Maar Laura verknoeide het ze bleef schijnen en branden.
Zijn we gaan airco rijden, niet goed voor het milieu
maar daar doen anderen ook niet veel aan als ze even met een vliegtuig
naar huis gaan. 🤣
Fijne zondag iedereen.