annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-23 05h14

Antwoorden: 195 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

Juli.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder

met een proper cafeetje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

195 ANTWOORDEN 195
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Nog niet helemaal Maandag terug binnen , de auto 🚘 . Groot onderhoud en remmen zijn versleten en een van de lichten gaan niet meer , omdat mijn broer tegen mijn auto 🚘 een tijdje geleden gereden geeft . Licht 💡 volledig stuk 😢 wel de kosten voor hem de rest duur affaire amai vandaag al voor takelen en kost al betaald maandag nog eens een hele zware kost . En het was niet zo ver de garage nog geen 4 km . Maar moet gebeuren . Heb gelukkig een goede garage gevonden en zeer eerlijke vriendelijke mensen met redelijke prijzen . Fijne avond Patje , en werk ze nog uw laatste avond . 
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.

Een goedemorgen.

Hier valt er beetje regen uit de hemel.

Poetsen vandaag.

Fijne donderdag.

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  ik ben nog even komen piepen, en je auto?

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josetteal bij al viel het nog mee , Er was een kabeltje van de benzine ️ los gekomen . Ze hebben me wel moeten weg takelen en weer beetje benzine ️ bij gedaan . Morgen mag ik hem ophalen . 
Ben blij dat maar dat was . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 dat geloof ik je, het mag ook eens meezitten hé.

Fijne avond en tot morgen bij leven en welzijn.

Leden met de meeste pluimen