Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-23 05h14
Antwoorden: 195 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
met een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075
Tot daar.
@patrick2 Nog niet helemaal Maandag terug binnen , de auto 🚘 . Groot onderhoud en remmen zijn versleten en een van de lichten gaan niet meer , omdat mijn broer tegen mijn auto 🚘 een tijdje geleden gereden geeft . Licht 💡 volledig stuk 😢 wel de kosten voor hem de rest duur affaire amai vandaag al voor takelen en kost al betaald maandag nog eens een hele zware kost . En het was niet zo ver de garage nog geen 4 km . Maar moet gebeuren . Heb gelukkig een goede garage gevonden en zeer eerlijke vriendelijke mensen met redelijke prijzen . Fijne avond Patje , en werk ze nog uw laatste avond .
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josetteal bij al viel het nog mee , Er was een kabeltje van de benzine ⛽️ los gekomen . Ze hebben me wel moeten weg takelen en weer beetje benzine ⛽️ bij gedaan . Morgen mag ik hem ophalen .
Ben blij dat maar dat was . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt