annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-23 05h14

Antwoorden: 195 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

Juli.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder

met een proper cafeetje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

195 ANTWOORDEN 195
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 dat is zeker goed nieuws.👍

Hoop dat je dat garen nog kopen kan. 

Ik heb er niets meer aan gedaan.

Succes.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Heb er nog gevonden op de markt gelukkig 🍀 kan het dus toch nog afwerken @Helen1  ze gaat wel een andere chirurg gaan om te zien wat er nog kan gebeuren en voor de rest is het alleen maar afwachten . En bedankt 🙏 en nu nog een klein tukje doen want ben nog moe 🥱.

alleen een fijne dag ook @patrick2 en @Cdt24801  tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.

Een goedemorgen.

Maak er een fijne dinsdag van allemaal.

Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 @SVB @Josette @patrick2 @Cdt24801 enalle nieuwkomers en meelezers,

Goede morgend iedereen!

Na een hele fijne weekend ben ik een nieuwe week begonnen met een drukke agenda, veel huiswerk, werkpuntjes, therapie.

Zo metteen moet ik er weer vandoor gaan maar wilde even kort mijn begroetingen geven en jullie een goede week wensen. Hopelijk komt de zon weer snel terug, ik kijk geen en heb het weerbericht niet gevolgd dus we zullen zien..

Hou jullie goed en sterk! Jullie zijn de moeite waard!

PLUK DE DAG!

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Cdt24801 @Helen1 @SVB  En alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Gisteren een leuke dag gehad , met lekker eten . 
nog regen ️ en af en toe komt Laura piepen . . Mijn regenton vult zich al heel goed 👍
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen