annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-23 05h14

Antwoorden: 195 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                 

 

                               Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder

met een proper cafeetje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

195 ANTWOORDEN 195
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Ja er komen nog twee vitrine kasten bij want heb al te veel ondertussen. 

Die ik gisteren gekocht heb is eentje voor het 100 jarig bestaan maar heb er inmiddels twee gekocht voor het 100 jarig bestaan. 

Daarnaast nog een glazen beeld een groot beeld een gelimiteerde uitgave met certificaat en een nummer erop. 

Nu nog eens verder zien hé maar die dingen kosten geld dus ik kan niet alles direct kopen maar goed de vaste winkel waar ik kan kopen legt het aan de kant of ik bestel dat wat ik graag wil hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2  En later is dat veel waard  . Zo een collectie mag je koesteren . Heb eer al eens op tv gezien ook iemand was van van Disney wauw 🤩 ongelooflijk prachtig was het .  Je mag fier zijn op je collectie . Ben wel benieuwd … maar begrijp ook dat je het niet aan Jan en alleman zomaar zou openbaar tonen . 
Geniet er nog van fijne dag 👋. Patje 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Zal wel een keer wat plaatsen als je het wil zien als je zo benieuwd bent. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2  Natuurlijk ben ik benieuwd naar jouw mooie collectie wie niet hè . 
zou het heel fijn vinden . Moet wel de moeite zijn als je al zo lang spaart en zullen er wel schitterende en blinken . Je spreekt er ook met veel enthousiasme over dus meer moet ik dan toch niet zeggen Ben ik zo over mijn  collectie dan schitteren mijn ogen 👀 en er hangt aan ieder figuur een verhaal . . Ja reageer nu pas maar bij mijn moeke helpen koken en alles binnen gezet . Want we hebben hier donder en bliksem ️ en vele regen gehad . Heb een heerlijk douche over mij gekregen . 
. Tijdens de wandeling met de woef 🐕 van mijn broer lag er een uil 🦉 dood langs de weg . Het was een jonkie . Triestig zijn nek gebroken . C’est la vie  . 
Fijne avond  tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 fijn, dat je de collectie hebt kunnen

aanvullen.

Hier nu al 24° in de schaduw.

Wat een ...... weer, hier géén drup gezien.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen