annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-23 05h14

Antwoorden: 195 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

Juli.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder

met een proper cafeetje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

195 ANTWOORDEN 195
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @patrick2 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen ,

Hier is het al 20 graden in de schaduw dat beloofd . Het is nog te doen . 
@patrick2  uw weekend kan beginnen . 
@Cdt24801 Ritje met de motor 🏍️ vandaag of te warm 🥵. 

@Helen1  Hoe is het verlopen met je ouders en je hond ? 
fijne weekend iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Helen1
Ervaren genezer

Niet zo goed, eerst ging alles goed maar het ziekenhuis had de verkeerde dosage medicatie, zonder medicatie fiche gegeven en per ongeluk te veel genomen. Moedt terug met spoed naar het ziekenhuis gaan.

Spijtig want het ging juist zo goed maar tja, veiligheid en gezondheid gaat voor zekers.....

Dankje om het te vragen😉

Cdt24801
Wijze
Wijze

Hey @Tinneke2 ,

Neen, zaterdag geen rit. Zondag wel, een triatlon. Daar hebben we wel wat regen gehad, maar het viel goed mee. Veel beter dan de catastrofe die het KMI had voorspeld 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Bij ons wat regen ️ en flitsen van bliksem het ging vlug voorbij . Wat een heisa voor niks , mensen bang maken zeker oudere . Jeetje 🙄 wat een gedoe zoals je zegt .  Je hebt het dan goed gehad . 
fijn voor jou dat alles in goede banen is voorlopen . Fijne avond groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2héél leuk!

Vanmorgend om 6 AM gaan trainen met mijn hond en nadien massage en borstelen!

Het is fijn om mijn familie weet te zien!

Even weg uit het ziekenhuis, maar ze hebben me onvoldoende medicatie meegegeven dus ik moet een beetje improviseren met wat ik thuis nog liggen heb....

Mijn anti epileptica is buiten datum dus ik hoop dat dat geen kwaad kan. Idem anti depressivum, maar pak er 3 per dag en voel me raar, duizelig. Het ziekenhuis zegt dat ik gewoon thuis moet blijven en dat wil ik ook maar dan is het hun verantwoordelijkheid als ik een E-aanval krijg!

Maar dat is het enigste negatieve, ik ben terug aan het studeren en het doet me goed!

Groetjes Helen

Leden met de meeste pluimen