Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-23 05h14
Antwoorden: 195 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
met een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075
Tot daar.
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
Midden van de week alweer.
Eens beter geslapen als het maar kouder is hahaha.
Maak er een fijne dag van.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 @SVB en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette vandaag vlug door door de vlagen door nog twee bolletje wol halen toch geen te kort zeker ,daar kruipt wat in amai .
@patrick2 Terug een feestje maar nu is het met mijn andere zusje en het wordt een verrassing want mag niets weten . Bijna had mijn neef iets los gelaten 🤣. Hoorde mijn zus zeggen nee ze mag het niet weten . 🤣😂🤣. Komt wel wat volk . Ze is dan ook een schatje 🥰.
@Josette @patrick2 @Helen1 Heb wel goed nieuws 🗞️ gekregen vanmorgen de vlek op haar long 🫁 is niet kwaadaardig, maar zal wel onder de pet-scan moeten omdat haar 🩸 waarden nog altijd te hoog staan : is het nog altijd van de ontsteking die al meer dan 1,5 jaar duurt weten ze niet … En de oncoloog geeft haar een andere chirurg 👨⚕️ aangeraden voor verder te kijken 👀 wat er kan goed gemaakt worden . Dus we leven stap op stap weer op hoop . Ze blijft vechten en steun haar voor altijd . We zijn twee handen 🙌 zoals ze bij ons zeggen op ene buik .
komt goed wij geloven er sterk 💪 in .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Dat is geweldig nieuws🥹☺️🤞😉!
Ik duim met je mee dat je een goede oncoloog vind, en dat alles goed komt.
Ik leef zo hard met je mee🌷🫂.
Heb zelf ook een goedaardige tumor gehad en laten verwijderen. Alles is op dat vlak prima sinds een 7 tal jaar gok ik.
Ik wens jullie veel goeds toe❤️❤️❤️!
Sterk & Dapper 💫👊!
Pluk de dag!
🍀🍀🍀🍀