annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 215 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

215 ANTWOORDEN 215
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

Ojeeeee het is al woensdag. 🙃

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen.

@Josette het is weer al de helft van de week.

Heb niet heel veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Verd ..... gisterenavond mijn microgolfoven me in de steek gelaten. 😡

Wat mis ik dat ding. Dan kom je erachter hoeveel je erin doet!

Dan op de oude manier koken. Gaat ook maar langer.

@Tinneke2 fijn te lezen dat het fijn is geweest..

@fregilcy  groot gelijk laat je maar dienen op die leeftijd mag dat! ‌‌😋


Fijne dinsdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @fregilcy  En alle andere 

Goedemiddag, 

@Josette bedankt voor de felicitaties , ga nu wat rusten dat ik wat fit ben voor straks .

@fregilcy Dansen zal er niet van komen hou het rustig , straks klaarmaken en naar mijn verrassing moet mij alleszins mooi maken . 
fijne dag allen  groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @Cdt24801 @patrick2  Tinneke2 -  

Goede morgen

 @patrick2   allee  werken is  gezond , zeggen ze , maar als ge naar den dokter gaat zegt hij vaak🤕

8 dagen rusten,        Hij zegt nooit 2 dagen extra werken, of vier dagen korfee 😂  hoe kan dat als werken

😀gezond is ?  dat is iets wat ik dikwijls over nadenk.?😁

@Josette een korte koelte, dus lichtjes positief voor U,🙃 en een klein beetje werken voor de gezondheid

he. niet te veel?

Tinneke2 - voor U nog een klein werkje erbij,     goed voor de beentjes en het figuurtje 💃een danske achteraf 

@Cdt24801 een klein aanhangwagentje,  🛵 voor twee arbiters en de poetsvrouw😂 of sidecar, plezierige rit 

voor mezelf , ach ja ik ga niet meer naar den doktoor,     he hij kom zelf , kwestie van het inkomen te

👨‍🔬verhogen he.  en aangezien dat ik niet kan werken blijf ik zitten met de plagen, 😀   kost geld he 

en het breng niets meer op ? 😁 dus beste mensen houd jullie goed morgen  moogt ge als ge braaf zijt een

half uurke rusten voor ge moet gezond worden he.  😉      en niet te dicht bij den airco  anders krijgt ge reuma 😀😂  veel vreugde he. 

Leden met de meeste pluimen