Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 05h01
Antwoorden: 215 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy vandaag gaan helpen met de buurvrouw haar behang **bleep** en getrakteerd worden op mosselen . En dan ga ik rusten . 😴
fijne dag iedereen en hou jullie goed 👍 groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
beetje ondeugend Tinneke2 of teveel mosseltjes 🤢
@Cdt24801 @fregilcy Niets ondeugend 😈 papier 🧻 afschuren , maar Af getrokken (af trekken )geschreven . Jeetje wat is daar nu weer verkeerd aan . Met een spons 🧽 en water . 🚿. Heb het niet gestoomd alles met te hand 🖐️ en nu pas gedaan . Zal te dialect zijn hoe moet je dat anders schrijven ✍️. Wie dat bleep . Weet ik uiteraard niet . En de mosselen hebben me zeer lekker 🤤 gesmaakt.
@patrick2 Ben blij dat je je geamuseerd hebt en weer al een dagje werken zit erop
Orange schoot weer in actie ja 👏 dus vraag ik waarom bleep je het woord ben toch niet onbeleefd . Leg ons dat eens uit want blijkbaar doe je dat veel. Wie ben je a.u.b. . Weten jullie het @Josette @patrick2 @Cdt24801
Och ga er wel niet slechter van slapen 😴 maar moeten we echt elk woord wikken en wegen . ???????
fijne avond
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Maak U geen zorgen, we weten wel dat gij het goed meent ; we plagen U een beetje🌹dus geen probleem