Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 05h01
Antwoorden: 215 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
@Josette Ben blij dat ik toch enkele uurtjes wat kunnen slapen 😴 heb . Oei toch geen spoken in huis 😉… Grapje hoor . Misschien een muis of rat 🐀 dat ergens kruipt , je weet maar nooit . Hoor soms ook rare geluiden op de zolder . En als je blijft luisteren 👂 dan hoor je nog van alles . Ga dan meestal gaan kijken 👀. Hoop dat het vlug opgelost geraakt . 😉
fijne dag nog tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 neen géén dier, zoiets zwaars en rolde zo een 3 keer.
Denk bij de buren.
In een vakantiehuisje hebben we eens een marter op de zolder gehad.
Alleen in de nacht hoorde ze je.
@Josette ach zo , ja met marters moet je ook oppassen voor je wagen ?
En raar als zo zwaar is bij de buren . Misschien 🤔 waren ze rare dingen aan het uitspoken nachtelijke werken 😅. Je kan het eens vragen 🧐. Enfin misschien 🤔 weet je nooit .👎 fijne dag nog even op adem komen en dan verder bed op maken .
verder wassen en plassen . Maar dat doet mijn wasmachine.
@fregilcy Hier ook geen mooi weer maar we maken het beste er van . En wel modderig weertje en heel veel wind 💨.
fijne dag allen doei 👋
tinneke2wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 die doen dat niet meer .......... 🤣😂🤣
Het kleinkind is vannacht gekomen, en in slaapgevallen
met de GSM boem, boem boem.
Wij hebben marteralarmen in de auto. Nooit géén last gehad ook niet in de bosjes.
@fregilcy hier volle zon en heel veel wind kan de screens niet open doen nu.
@Josette 😂😂😂😂nu doe je me lachen dat is nu een tof grapje . Fijne dag verder .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt