annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 215 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

215 ANTWOORDEN 215
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Cdt24801 fijn te lezen dat alles goed gegaan is.

@fregilcy dat deden wij ook airco rijden, maar dit jaar echt géén zin in.

Fijne maandag allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

Geesteren mooie fijne dag gehad en dus weer genoten samen van een dagje Efteling. 

Voor vandaag weer werken en niet veel andere bijzondere dingen. 

Dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Weer thuis na de triatlon. Was zalig weer, en uitdagend parcours. Soms drie auto's breed, dan weer amper twee fietsen (of zelfs één als je wat waggelt ...).

Het leuke aan zo een triatlon is dat je dan eens op de "verboden" baantjes mag rijden (de dijk bvb naast een kanaal) en enkelrichting in de verkeerde richting ... 😁

Mijn scheidsrechter was tevreden, dus ik ook 😇

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Dat is inderdaad leuk een keer rijden waar je niet mag , zonder een boete voor te krijgen . 😊😊

Ik geniet van het zwemmen en lekker zonnetje en nog wat lekkers . ga er nog goed van profiteren. Zo geniet iedereen van zijn dag .
fijne avond en een dikke pluim . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

fregilcy
Aspirant genezer

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette 

t' zondag, normaal de eerste dag van de week, maar door het systeem van de roomse kerk verandert naar

zevende dag.         Dus ik houd het bij het begin met een rustdag;        Zo dit ook weer gezegd zijnde , 

ik ben een taart aan het maken met heerlijke rode besjes.  🎂      je kunt er bijna niet van af blijven,

zo mooi rood en lekker. dus weeral snoepen.

@Josette, ne mens eet soms te veel     🥐      maar beter in vier keer eten dan alles in twee keer🥖,

is beter voor uw gezondheid. 

@Cdt24801  terug op de moto, dat is bijna een plaag,    ik zie dat bij mijn zoon, van als het ogenblik zich

leent de motor op,    🏍 hij heeft nu een nieuwe gekocht,      ik weet nog niet wat ,   maar ik denk dat het

Honda zal zijn.  Het geeft een gevoel van vrij zijn 😀

@Tinneke2 vermoeidheid op de beentjes,       al dat werk 😀🌹en dan ook nog dansen , 👣   het beste is ze

zachtjes afspoelen in de douche met een sproeier,        kleine straal niet hard zo aangenaam gevoel 

 @patrick2 zijn al die klederen en schoenen voor U,  👖       amaai ,       ja als ge veel reist heb je veel kledij nodig👞

he,  nu als je maar 👕gelukkig mee zijt. 

bigMODDER : hopelijk amuseert ge U ook , ik ken u nog niet en weet niet wat je zoal doet, maar het allerbeste voor de zondag 

en zo sluiten wij weer af, mooi weer niet te warm  nu       maar dat komt en als het te warm is dan blijven

we binnen of doen we een rondritje met de auto met de airco aan ,🚗           en zo zien we wat en zijn ook

eens uit .        en dat kan heel leuk zijn langs kleine weggetjes,🐄            je ziet dingen dat je niet wist

dat ze er waren.    nu stop ik             veel plezier allemaal en geniet van elk ogenblik ,

😁   dat maakt U gelukkig. 

Leden met de meeste pluimen