Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 05h01
Antwoorden: 215 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Het plaatje past perfect 👌 met het thema deze maand . Gaan de Belgen het halen ????
@patrick2 voor jou weer een drukke week maar nu kan je S’avonds nog genieten met je man en dochters dat voelt toch enorm goed 😊. Genieten , het is toch leuker zo . 🏠
@fregilcy Nu de kinderen vakantie hebben is het drukker zeker in huis 🏡. Maar des te meer kan je veel meer met hun spelen , en misschien 🤔 een vakantie gepland .
@bigMODDER Heb je nog geen welkom 🤗 terug gezegd bij deze blij u weer te horen 👂.
@Cdt24801 Het is hier terug goed weer , deze nacht even geregend . De zon 🌞 staalt en dat maakt mensen minder humeurig .
Ga nog rustig aan doen want dit weekend was ik ziekjes en nog even opletten wat ik eet . Drink veel water 💧. Dus ik kom wel weer op mijn plooi .
fijne dag 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ik ook niet interesseert me totaal niet heb alleen horen zeggen dat ze zeer slecht spelen . Ik kijk liever naar interessante dingen dan naar iemand die op een bal staat te voetballen ⚽️.
fijne dag nog. Maar ieder zijn meug
tinneke2/. Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
De kop van een nieuwe maan,d
velen zijn geslaagd en begint voor hun hopelijk
een fijne vakantie.
Fijne maandag allemaal.