Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 05h01
Antwoorden: 215 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Ik ga seffens als Douglas op is even naar buiten proberen gaan.
Maak er een fijne zondag van.
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen.
Hier net wakker dus nu een koffie en ff wakker worden en dan de dochters naar opa en oma en dan wij naar de Efteling.
Gisteren toch nog weg geweest ff de stad in gaan shoppen voor de solden nog. Heb toch nog veel gehaald moet ik zeggen , korte broeken extra die ik had aan -50% dus 4 gekocht , ook nog drie paar nieuwe schoenen met grote korting en 5 hemden gevonden aan -50%.
Dus de kast is ingevuld en ben goed geslaagd.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
goedeavond
@Josette in de tuin onkruid uit potten gedaan en gesnoeid. . @patrick2 Dat beloofd voor morgen . Ben ook weg morgen naar de Tai gaan eten . 🥘 in een restaurant. Wel warm 🥵 voor maar ben er verlekkerd op . @fregilcy Heb ook op de wandel geweest door de warmte kon de slaap 😴 maar niet vatten . Veel pijn aan mijn benen 🦵. Afkoeling gezocht met 🧊 zakjes .
@Cdt24801 Terug een leuke rit op de moto je bent een doorzetter. Proficiat.
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 heel veel plezier morgen en hou het veilig.
@fregilcy lekker ik bak ze bijna iedere dag in de airfryer de afbak schnitt volkorenbroodjes
voor op de middag te eten. Wij eten 4 keer per dag ojeee.
Jabadabadoe we hebben al 2 medailles.😇😇😇😇